מסיבת רווקות

בת מצווה

ימי הולדת

ימי גיבוש

מקום מפנק לאירוע רווקות בקלאס גיבוש יומולדת פרטי

דירוג ביקרות דירוג 4.4 מתוך 5 על סמך 93 ביקורות בפייסבוק
דירוג ביקרות דירוג 4.5 מתוך 5 על סמך 281 ביקורות בגוגל
*ביקורות מאומתות נכון ל- 2023
דירוג ביקרות דירוג 9.1 מתוך 10 על סמך 694 ביקורות בספא +
*ביקורות מאומתות נכון ל- 2023

אירועים בהתאמה אישית לקבוצות

כניסה למתחם הספא ושימוש במתקנים חופשי:
🫧ג'קוזי
💨 סאונה
☕ פינת קפה
☀️ מיטות שיזוף
כיסאות עיסוי💆‍♀️

✅חניה בשפע ובחינם 🚘

מחיר לאירוע של עד 10 מוזמנים בימים (א-ד):
1,000₪ סה"כ.

סופ"ש (ה-ש) וחגים: תוספת 50₪ לאדם.

*כל מוזמן נוסף מעל ל-10 אנשים כרוך בתוספת של 100₪ למוזמן.

מחפשים אירוע פרטי?
*הטבה מיוחדת*
אירועים לאחר שעות הפעילות (אמצ"ש מ18:00 , סופ"ש וחג מ16:00)

הספא ייסגר בצורה פרטית לעד 3 שעות ללא לטובת האירוע
*ללא תוספת תשלום*

🔹עיסוי שוודי מפנק של 30 דק׳ – בתוספת 100₪ לאדם.
(מותנה במינימום 6 משתתפים**)
🔹כל רבע שעה נוספת לעיסוי בתוספת 50₪💆‍♀️
🔹בלונים וקישוט הסוויטה/ הספא בהתאמה לאירוע החל מ- 350₪🎈

דפנה בן אברהם
2 ביקורות - תמונה אחת - לפני שנה
Read More
חגגנו מסיבת רווקות לחברה והיה פשוט מדהים !! האירוח ועיסוי היו מפנקים מאוד ! דאגנו לנו לכל דבר שרצינו לקחנו ❤️
בחבילה את הסוויטה והיה פשוט מושלם! תודה רבה לכם !
גלית נתן
5 ביקורות - לפני 3 שנים
Read More
התארחנו בספא פלמינגו למסיבת הרווקות של אחותי, מהרגע הראשון התקשורת עם רועי היתה מצוינת שדאג לכל הפרטים הקונים לפני האירוע ובמהלכו. המקום עצמו מעוצב בצורה מקסימה ומרווחת המשרה אווירה פסטורלית באמצע חיפה, מתאים מאוד לכלות שמעניינות לנוח הייתי ממליצה לסגור את המקום באופן פרטי מעבר לחבילה הבסיסית משום שביתר הזמן המקום פתוח לאורחי המלון. הפרטיות מבורכת ואף נדרשת באירוע מסוג זה. לפני היום הגדול.
Linor Twito
5 ביקורות - 6 ביולי 2020
Read More
היי, אני חגגתי מסיבת רווקות במתחם, אירוח מפנק לגמרי, היענות לכל בקשה באדיבות ובזריזות, המתחם עצמו מאוד יפה, אלגנטי ומאובזר. לגמרי נותן אווירה אינטימית וכיפית, מיקום מצוין, יש חניה בשפע, כולל ג'קוזי פרטי שהוא חלום וכורסאות עיסוי נוחות בטירוף, ממליצה בחום!!❤️❤️
Previous
Next

החל מ-

1,000₪

לאירוע

פלמינגו ספא לוגו

אירועים שמשאירים רוגע ושלווה- רק בספא פלמינגו

מקום למסיבת רווקות עד 1000 שקל

החוויה המפנקת של אליס בפלמינגו ספא

שעות פעילות

בהתאמה אישית לצרכי האירוע

קישוטים ובלונים

בלונים וקישוט הסוויטה/ הספא בהתאמה לאירוע

פינת קפה

כולל כיבוד קל ושתייה

חנייה חינם

שפע של חנייה

אחריות ומדיניות ביטולים: תנאי ביטול / שינוי: ביטול/שינוי עד שבועיים לפני האירוע ביטול חינם לאחר מכן 50% דמי ביטול /שינוי ,משבוע לפני האירוע כרוך בתשלום מלא

רוצה לשמוע על ההטבות השוות שלנו?
השאירו פה למטה פרטים ונחזור אליכם!

פלמינגו ספא לוגו

מה אומרים עלינו....

הכי אוהבים אצלנו: ״מקום מקסים ואוטנתי״ ״מסאג׳יסטיות עם ידיים מזהב״ ״ספא נקי ושמור״ ״המסאג׳ היה מטורף״ ״שירות מעולה של נציג קבלה״

פלמינגו ספא בחיפה

לפני שאתם הולכים...
כדאי לכם לשמוע על ההטבות השוות

השאירו פרטים ונחזור אליכם!

צרו קשר
כתובת

הפלמ״ח 51, חיפה

כתבו לנו

flamingospahaifa@gmail.com

פלמינגו

אירוע פרטי בספא פלמינגו בחיפה

 

מתכננים לחגוג בקרוב יום הולדת לאדם אהוב או אפילו לעצמכם ?
יום הנישואין מתקרב ולא מצליחים לחשוב על מתנה מתאימה ?
או סתם מחפשים מקום להתפנק עם בן או בת הזוג בלי סיבה מיוחדת
ואיזו דרך טובה יותר קיימת לעשות זאת מאשר פינוק מכף רגל ועד ראש?
עם ספא פרטי לכל אירוע:

ימי נשואין , הצעות נישואין , יומי הולדת ,Sweet-Sixteen, מסיבות גיוס , אירועי חברהמסיבות רווקות 
ואפילו גם בלי סיבה מיוחדת  

אנחנו כאן כדי לעזור לכם להפתיע את בן הזוג או בת הזוג, לפנק את החבר או החבר'ה או סתם להתפנק בעצמכם 
עם חבילות ספא פרטי בהתאמה אישית 

מה כולל בספא ?

פלמינגו ספא הינו המקום האידיאלי כל אירוע שמחפש לחוות אירוע מפנק ואוהב לשלב פנאי ונינוחות באווירה אינטימית ורומנטית ולא פחות חשוב זה בקלאס. במיקום נוח ונגיש עם חנייה בשפע, הספא מציע חבילות מיוחדות לאירועים פרטים בתאמה אישית לכל אירוע. בין אם אתם מחפשים לשלב רגע של רוגע ושלווה עם חברים הצוות או המשפחה ,יש לנו את החבילות המושלמות עבורכם בהתאמה אישית לכל אירוע כגון יומולדת, נישואין, אירוע חברה, מסיבת רווקות או פשוט רגע נעים ללא סיבה מיוחדת עם החברים הכי טובים . כל חבילת הספא כוללת שימוש במתקני ספא מפנקים, ג'קוזי פנימי וחיצוני הנמצא במרכז הגינה הירוקה של המתחם לחוויה מפנקת . ישנם גם  כיסאות עיסוי מקצועים , סאונה יבשה , ומלתחות מאובזרות לרחצה והתארגנות. במהלך השהות בספא, תהנו מפינות ישיבה ומנוחה פנימיות וחיצוניות עבורכם. באווירה הקסומה והאינטימית של המתחם, תוכלו להתכבד בפינת הקפה בכיבוד קל ושתייה חמה וקרה. בנוסף המתחם משלב את נוף כרמל ואווירה רגועה בספא פלמינגו עם מיקום אורבני ושקט. תהלכו בין ג'קוזי מפנק במרכז הגינה, תירגעו בשתייה וכיבוד קל ותרגישו את האווירה הנעימה והרגועה.. פלמינגו ספא נותן דגש על חווית ספא מושלמת עם דגש על פרטים הקטנים בפלמינגו ספא.

המבצעים הטובים ביותר על חבילות ספא

האם אתם מחפשים את הבריחה המושלמת לרגיעה והתחדשות? אל תחפשו מעבר ל ספא פלמינגו בחיפה, שם אנו מציעים מגוון רחב של חבילות ספא משובחות כדי לספק את כל הצרכים המפנקים שלכם. חבילת הספא שלנו ספא זוגי וזוגי במבצע הם האפשרויות הטובות ביותר לזוגות המחפשים חוויה בלתי נשכחת. גלו את הקסם של ספא זוגי מומלץ שמבטיח יום פינוק זוגי בצפון הארץ. אם אתם בוחנים חבילות ספא בצפון או חבילות ספא זוגיות, פלמינגו ספא הוא היעד האידיאלי עבורכם. עם חדרים פרטיים ואפשרויות כגון חבילות ספא עם ארוחת בוקר, חבילה זוגית רומנטית וחבילות ספא חדר פרטי, אנו מבטיחים חוויה בלתי נשכחת עבורכם ועבור יקירכם.

 

חבילות ספא לאירועים מיוחדים

 

בספא פלמינגו אנו מבינים שלאירועים מיוחדים מגיע הטוב ביותר. בין אם זה יום השנה שלך, מסיבת רווקות, או שאת סתם מחפשת חוויה בלתי נשכחת, חבילות הספא שלנו מכסות אותך. חבילות הספא ליום השנה שלנו וחבילת הספא ליום הנישואין מושלמות לחגיגת אהבה, בעוד שחבילות ספא לחברות יוצרות חווית גיבוש צוות ייחודית. לכלות לעתיד, חבילת הספא שלנו למסיבות רווקות מציעה דרך מענגת להירגע לפני היום הגדול. אנו מציעים גם חבילות ספא זולות לזוגות, כך שתוכלו ליהנות מחוויה מפנקת מבלי לשבור את קופת החזיר או לקרוע את הכיס.

 

חבילות ספא פרטיות ואקסקלוסיביות

 

עבור אלה המחפשים רמה נוספת של פרטיות ובלעדיות, ספא פלמינגו מציע חבילות ספא פרטיות בסביבה שלווה. חבילות הספא הפרטיות שלנו וחבילות הספא והחדרים הפרטיים שלנו מבטיחות לכם ולבן זוגכם מרחב ייעודי להירגע ולהתרענן. אם אתם מחפשים פינוק ליום הולדת, אל תחמיצו את חבילת הספא ליום הולדת שלנו, המציעה שילוב מושלם של רוגע וחגיגה. חבילות הספא הזוגי שלנו בדקה ה-90 מספקות לכם הזדמנות של הרגע האחרון להתפנק בחבילת ספא זוגי בצפון.

 

חופשות ספא בלתי נשכחות

 

למי שמתכנן חופשה, חבילות הספא שלנו עם לינה בצפון הן בחירה פנטסטית. תיהנו משהייה מפוארת באחד ממלונות השותפים שלנו, המשלבים את חווית הספא שלכם עם הנוחות של חדר מצויד היטב. אנו מציעים גם חבילת ספא עם צימר, המבטיחה שהחופשה שלכם יהיה חלק ומהנה. אם אתם מחפשים חופשת סוף שבוע או יום כיף לזוג, חבילות הספא שלנו בשבת מציעות את הדרך המושלמת להירגע ולהירגע.

 

האהבה באוויר: חבילות ספא עונתיות

 

לאירועים מיוחדים כמו ט"ו באב ולנטיינס דיי, אנו מציגים חבילות ספא עונתיות שנועדו להעצים את החוויה הרומנטית שלכם. חבילת הספא שלנו לט"ו באב וחבילות הספא ליום האהבה נוצרות בקפידה כדי להפוך אירועים אלה לבלתי נשכחים. חבילות ספא שוות זמינות גם כדי להבטיח שכל זוג יזכה לחגוג את אהבתו בסטייל.

 

 

 

ספא חיפה: החבילות השוות שלנו על החבילות ספא

 

כשמדובר ביום של רגיעה והתחדשות, מצאתם ב-Flamingo Spa in Haifa. אנחנו היעד המוביל שלכם לחוויית הספא האולטימטיבית. חבילת הספא הזוגית שלנו מוצעת כעת למכירה, ומציעה לכם וליקירכם את ההזדמנות להירגע ולהתחבר בסביבה שלווה. אם אתם מחפשים נופש זוגי, הספא והספא הזוגי המומלצים שלנו לשירותים זוגיים מושלמים עבורכם. בואו לגלות יום פינוק זוגי בצפון הארץ כפי שלא היה מעולם. חיפה מתהדרת בנופים עוצרי נשימה מהנופים עוצרי הנשימה ביותר, וחבילות הספא שלנו בצפון נועדו להשלים את היופי הזה. בין אם את חוגגת יום נישואין, מתכננת מסיבת רווקות או סתם רוצה לבלות זמן איכות ביחד, יש לנו מגוון חבילות ספא עם חדרים פרטיים כדי לענות על הצרכים שלך.

 

חבילה זוגית רומנטית: המילוט האידיאלי שלכם

 

מחפשים בריחה רומנטית? החבילה הזוגית הרומנטית שלנו נועדה ליצור זיכרונות מתמשכים. בואו לשקוע בעולם של רוגע עם חבילות ספא שמתאימות במיוחד לזוגות בצפון. למי שמשתוקק לפרטיות, חבילות הספא שלנו עם גישה לחדר פרטי מושלמות לחוויה אינטימית. תוכלו אפילו ליהנות מארוחת בוקר מענגת עם חבילות הספא שלנו, מה שהופך את מקום המפלט שלכם למיוחד עוד יותר. יום הנישואין שלך ראוי למגע של יוקרה, וחבילת הספא ליום הנישואין שלנו היא התשובה. חבילות הספא והחדרים הפרטיים שלנו שנוצרו בקפידה כדי להבטיח חגיגה בלתי נשכחת.

 

חבילת ספא ליום הולדת: לחגוג בסטייל

 

הפכו את היום המיוחד שלכם ליוצא דופן עוד יותר עם חבילת הספא ליום הולדת שלנו. בין אם זה יום הולדתכם ה-30, ה-40 או ה-90, חבילות הספא שלנו בסוויטה פרטית יגרמו לכם להרגיש בעננים . אנו מציעים גם חבילות ספא לחברות המעוניינות לפנק את עובדיהן או לקוחותיהן ביום של רגיעה. חבילת הספא שלנו לט"ו באב וחבילות הספא ליום האהבה מושלמות להבעת האהבה וההערכה שלכם.

 

חבילות ספא מפנקת עם לינה

 

כדי להפוך את החופשה שלכם למושלמת, שקלו את חבילות הספא שלנו עם לינה בצפון. בואו לחוות את המשמעות האמיתית של רגיעה על ידי שהייה באחד המלונות היפים ליד הספא שלנו. אם אתם מעדיפים נופש מבודד יותר, חבילת הספא שלנו עם צימר (בקתה פרטית או חדר) היא בחירה מצוינת. תיהנו מיום כיף זוגי בשבת או בכל יום אחר בשבוע, ונצלו את חבילת הפינוק הכפול שלנו לרגיעה אולטימטיבית.

 

ספא חיפה: המבצעים הטובים ביותר לחבילות ספא

ספא פלמינגו בחיפה מציע מגוון רחב של חבילות ספא לזוגות, יחידים וקבוצות. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית, יום פינוק עם חברים או אירוע חברה, לספא פלמינגו יש את החבילה המושלמת עבורכם.

הנה כמה מהדילים הטובים ביותר על חבילות ספא בחיפה בספא פלמינגו:

חבילת ספא זוגית

חבילה זו מושלמת לזוגות שרוצים ליהנות מיום פינוק משותף. הספא כולל שני עיסויים בני 60 דקות, שני טיפולי פנים בני 30 דקות ושימוש מלא במתקני הספא.

חבילת ספא זוגית בחיפה

חבילה זו דומה לחבילת הספא הזוגית, אך כוללת גם בקבוק שמפניה וחדר פרטי לשניים.

חבילה זוגית רומנטית

חבילה זו מושלמת לזוגות החוגגים אירוע מיוחד. הספא כולל שני עיסויים בני 90 דקות, שני טיפולי פנים בני 60 דקות, עיסוי זוגי ושימוש מלא במתקני הספא.

חבילות ספא עם חדר פרטי

אם אתם מחפשים חווית ספא פרטית יותר, ספא פלמינגו מציע מגוון חבילות הכוללות חדר פרטי. חבילות אלו מושלמות לזוגות, קבוצות או יחידים שרוצים ליהנות מחוויית ספא מבלי לחלוק את החלל עם אחרים.

חבילות ספא לחברות

ספא פלמינגו מציע גם מגוון חבילות ספא לחברות. חבילות אלה מושלמות לאירועים עסקיים, כגון תרגילי גיבוש צוות או ימי הוקרה לעובדים.

חבילות ספא ליום הנישואין

אם אתם חוגגים את יום השנה שלכם, פלמינגו ספא מציע מגוון חבילות ספא מושלמות לזוגות. חבילות אלה כוללות מגוון טיפולים, כגון עיסויים, טיפולי פנים ועטיפות גוף.

חבילת ספא למסיבת רווקות

אם את מתכננת מסיבת רווקות, פלמינגו ספא מציע מגוון חבילות ספא מושלמות לקבוצה שלך. חבילות אלה כוללות מגוון טיפולים, כמו גם מזון ומשקאות.

חבילות ספא זולות לזוגות

אם אתם מחפשים חבילת ספא זוגית זולה, פלמינגו ספא מציע מגוון חבילות במחיר נוח . חבילות אלה כוללות מגוון טיפולים, כגון עיסויים, טיפולי פנים ועטיפות גוף.

חבילות ספא פרטיות

אם אתם מחפשים חווית ספא פרטית באמת, ספא פלמינגו מציע מגוון חבילות ספא פרטיות. חבילות אלה כוללות שימוש מלא במתקני הספא, כמו גם חדר פרטי לקבוצתכם.

חבילת ספא

אם אתם מחפשים חבילת ספא בסיסית, פלמינגו ספא מציע מגוון חבילות ספא הכוללות מגוון טיפולים, כמו עיסויים, טיפולי פנים ועטיפות גוף.

חבילת ספא ליום נישואין

אם אתם חוגגים את יום הנישואין שלכם, פלמינגו ספא מציע מגוון חבילות ספא מושלמות לזוגות. חבילות אלה כוללות מגוון טיפולים, כמו גם מזון ומשקאות.

חבילות ספא וחדרים פרטיים

אם אתם מחפשים חבילת ספא הכוללת חדר פרטי, ספא פלמינגו מציע מגוון חבילות ספא וחדרים פרטיים. חבילות אלה כוללות מגוון טיפולים, כמו גם שימוש מלא במתקני הספא וחדר פרטי לקבוצה שלכם.

חבילת ספא ליום הולדת

אם אתם חוגגים יום הולדת, פלמינגו ספא מציע מגוון חבילות ספא מושלמות עבורכם. חבילות אלה כוללות מגוון טיפולים, כמו גם מזון ומשקאות.

חבילות ספא עם אירוח בצפון

אם אתם מחפשים חבילת ספא הכוללת לינה, פלמינגו ספא מציע מגוון חבילות ספא עם אירוח בצפון הארץ. חבילות אלה כוללות מגוון טיפולים, כמו גם לינה במלון או בצימר.

חבילת ספא לנשים

אם אתם מחפשים חבילת ספא שתוכננה במיוחד לנשים, ספא פלמינגו מציע מגוון חבילות ספא לנשים. חבילות אלה כוללות מגוון טיפולים, כגון עיסויים, טיפולי פנים ועטיפות גוף.

חבילות ספא מהיום למחר

אם אתם מחפשים חבילת ספא של הרגע האחרון, פלמינגו ספא מציע מגוון חבילות ספא מהיום ועד מחר. חבילות אלה כוללות מגוון טיפולים, כמו גם שימוש מלא במתקני הספא.

חבילות ספא מלונות

אם אתם מחפשים חבילת ספא הכוללת לינה בבית מלון, פלמינגו ספא מציע מגוון חבילות ספא עם בתי מלון. חבילות אלה כוללות מגוון טיפולים, כמו גם לינה במלון.

חבילת ספא עם צימר

אם אתם מחפשים חבילת ספא הכוללת אירוח בצימר, פלמינגו ספא מציע מגוון חבילות ספא עם צימרים. חבילות אלו כוללות מגוון טיפולים, כמו גם לינה בצימר.

יום כיף זוגי

אם אתם מחפשים יום כיף לכם ולבן זוגכם, פלמינגו ספא מציע מגוון של חבילות מפנקות

 

 

לסיכום, בספא פלמינגו בחיפה אנו מציעים מגוון רחב של חבילות ספא שיספקו את כל צרכיכם, החל מחגיגות יום נישואין ועד הפתעות יום הולדת. חבילות הספא שלנו נועדו לספק חופשה מפנקת ושלווה, ולהפוך את הביקור שלכם בחיפה לבלתי נשכח. אל תשכחו לבדוק את חבילות הספא שלנו קופונים וחבילות ספא שוות, כמו גם חבילות ספא לנשים. מהיום ועד מחר, אנחנו כאן כדי לעזור לכם להירגע ולהתרענן. הצטרפו אלינו ליום פינוק ותראו למה אנחנו הבחירה המובילה לחבילות ספא בחיפה.
בספא פלמינגו בחיפה תוכלו לגלות מגוון חבילות ספא הנותנות מענה לכל תחפושתכם. מחדרים פרטיים ועד חופשות אקסקלוסיביות, ההצעות שלנו מספקות את הסביבה המושלמת לזוגות להירגע, להתרענן ולחגוג אהבה. אז למה לחכות? פנקו את עצמכם ואת יקירכם בחוויית ספא בלתי נשכחת עוד היום!

 

חבילות ספא המותאמות לצרכים שלכם

בספא פלמינגו בחיפה אנו מבינים שכל יחיד וזוג הוא ייחודי, וכך גם צרכי הרוגע והפינוק שלהם. לכן אנו מציעים מגוון רחב של חבילות ספא, כל אחת מעוצבת בקפידה כדי לספק את הרצונות וההעדפות שלך. בין אם אתם מחפשים בריחה רומנטית, חגיגת יום הולדת, הפתעת יום נישואין או פשוט יום של רגיעה, יש לנו את חבילת הספא המושלמת עבורכם. חבילות הספא שלנו ניתנות להתאמה אישית, ומבטיחות שהחוויה שלכם איתנו היא באמת יחידה במינה.

 

גלו את חבילת הספא המושלמת עבורכם

 

עבור אלה המחפשים חופשה רומנטית, החבילה הזוגית הרומנטית שלנו היא הבחירה האידיאלית. זה מאפשר לך וליקירכם ליצור זיכרונות מתמשכים בסביבה שלווה ואינטימית. הספא הזוגי שלנו במבצע מושלם לזוגות המחפשים חווית ספא ידידותית לתקציב אך מפנקת. אם מתחשק לכם להתפנק, הספא והספא הזוגי המומלצים שלנו לחבילות זוגיות יעניקו לכם את הרוגע שמגיע לכם.

 

בריחה לצפון ליום של פינוק

 

חיפה, הממוקמת באזור הצפון עוצר הנשימה של ישראל, היא התפאורה המושלמת ליום של פינוק. חבילות הספא שלנו בצפון מנצלות עד תום את יופיו הנופי של אזור זה, ומספקות לכם חוויה מרעננת שאין כמותה. בין אם את מתכננת לבלות יום עם בן או בת הזוג, מסיבת רווקות או יום כיף זוגי, חבילות הספא שלנו לשניים בחיפה מותאמות לצרכים הספציפיים שלך.

 

חבילות ספא מפוארות עם חדרים פרטיים

 

פרטיות ושלווה הם מרכיבים חיוניים בחוויית ספא מרעננת באמת. חבילות הספא שלנו עם גישה לחדר פרטי מבטיחות שתוכלו להירגע בסביבה מבודדת ושלווה. בנוסף, חבילות הספא שלנו עם ארוחת בוקר מספקות לכם התחלה מענגת ליום הרגיעה שלכם. אם אתם מחפשים חוויה אקסקלוסיבית יותר, גלו את חבילות הספא הפרטיות שלנו, המציעות את מירב הפרטיות והיוקרה.

 

אירועים מיוחדים ראויים לחבילות ספא מיוחדות

 

אירועים מיוחדים מזמינים חבילות ספא יוצאות דופן. בין אם מדובר בחגיגת יום נישואין, מסיבת רווקות או יום הולדת, אנחנו דואגים לך. חבילות הספא ליום השנה שלנו נועדו להפוך את היום המיוחד שלכם לבלתי נשכח עוד יותר, בעוד חבילת הספא ליום ההולדת שלנו מוסיפה מגע של יוקרה לחגיגה שלכם. למי שמחפש לחגוג אהבה, חבילת הספא שלנו לט"ו באב וחבילות הספא ליום האהבה הן הבחירה המושלמת.

 

חבילות ספא לחברות ולקבוצות

 

בספא פלמינגו אנו נותנים מענה לא רק ליחידים וזוגות אלא גם לחברות וקבוצות. חבילות הספא שלנו לחברות נועדו לספק לעובדים או ללקוחות שלכם יום של רגיעה והתחדשות. אם אתם מתכננים מפגש ארגוני או אירוע גיבוש, שקלו את חבילות הספא והחדרים הפרטיים שלנו. הם מציעים דרך ייחודית להתחבר ולהירגע בסביבה שלווה.

 

נוחות וגמישות: חבילות ספא לכולם

 

אנו מבינים כי לוח הזמנים שלך עשוי להשתנות, ולכן אנו מציעים חבילות ספא המתאימות למסגרות זמן שונות. בין אם אתם מתכננים ביקור היום או מחפשים להזמין למחר, חבילות הספא שלנו מהיום למחר מספקות לכם גמישות ונוחות. עבור אלה המחפשים נופש בסוף השבוע, חבילות הספא שלנו בשבת הן בחירה מצוינת.

 

חבילת הפינוק הזוגית האולטימטיבית

 

לחוויה בלתי נשכחת, שקלו את חבילות הספא הזוגי שלנו בדקה ה-90. הם מציעים הרפיה ממושכת, ומבטיחים שתצאו מהספא שלנו בתחושה של התחדשות מלאה. אם אתם זוג שמחפש את יום הכיף המושלם, חבילות יום הכיף הזוגי שלנו מיועדות עבורכם. ואל תשכחו לחקור את חבילת הספא שלנו עם ארוחה לחוויה קולינרית מענגת.

 

מגוון אפשרויות: חבילות ספא שיתאימו להעדפותיכם

 

בספא פלמינגו בחיפה, אנו מתגאים בכך שאנו מציעים מגוון רחב של חבילות ספא כדי לספק את כל הצרכים שלכם. מחבילות ספא עם לינה בצפון ועד חבילות ספא לנשים, יש לנו משהו לכל אחת. חבילת הספא שלנו עם צימר (בקתה או חדר פרטי) מוסיפה רובד נוסף של בלעדיות לחוויה שלכם.

 

המסע שלכם להרפיה מתחיל כאן

 

כשמדובר בחבילות ספא בחיפה, פלמינגו ספא הוא היעד האולטימטיבי שלכם. אנו מציעים חבילות ספא, קודי קופון לחיסכון נוסף וחבילות ספא שוות לכולם. התחילו את המסע שלכם לרגיעה והתחדשות על ידי הזמנת אחת מחבילות הספא שלנו עוד היום. בין אם אתם בחיפה לחופשת סוף שבוע או לשהייה ממושכת, יש לנו חבילות ספא למלונות כדי להבטיח שהטיול שלכם יהיה באמת מיוחד. אנו מצפים לעזור לכם ליצור זיכרונות מתמשכים ולספק לכם את חווית הספא האולטימטיבית בחיפה.

 

חבילות ספא המותאמות לצרכים שלכם

ספא פלמינגו בחיפה מציע מגוון רחב של חבילות ספא לבחירה, כך שתוכלו למצוא את החבילה המושלמת שתענה על הצרכים והתקציב שלכם. בין אם אתם מחפשים חופשה זוגית רומנטית, יום פינוק עם חברים או אירוע חברה, לפלמינגו ספא יש את החבילה המושלמת עבורכם.

הנה כמה מחבילות הספא הפופולריות ביותר בספא פלמינגו:

  • חבילת ספא זוגית: חבילה זו מושלמת לזוגות שרוצים ליהנות מיום פינוק משותף. הספא כולל שני עיסויים בני 60 דקות, שני טיפולי פנים בני 30 דקות ושימוש מלא במתקני הספא.
  • חבילת ספא זוגית בחיפה: חבילה זו דומה לחבילת הספא הזוגית, אך כוללת גם בקבוק שמפניה וחדר פרטי זוגי.
  • חבילה זוגית רומנטית: חבילה זו מושלמת לזוגות החוגגים אירוע מיוחד. הספא כולל שני עיסויים בני 90 דקות, שני טיפולי פנים בני 60 דקות, עיסוי זוגי ושימוש מלא במתקני הספא.
  • חבילות ספא עם חדר פרטי: אם אתם מחפשים חווית ספא פרטית יותר, פלמינגו ספא מציע מגוון חבילות הכוללות חדר פרטי. חבילות אלו מושלמות לזוגות, קבוצות או יחידים שרוצים ליהנות מחוויית ספא מבלי לחלוק את החלל עם אחרים.
  • חבילות ספא לחברות: פלמינגו ספא מציע גם מגוון חבילות ספא לחברות. חבילות אלה מושלמות לאירועים עסקיים, כגון תרגילי גיבוש צוות או ימי הוקרה לעובדים.

בנוסף לחבילות הפופולריות הללו, ספא פלמינגו מציע גם מגוון חבילות ספא אחרות המותאמות לצרכים הספציפיים שלכם. לדוגמה, אם אתם מחפשים חבילת ספא הכוללת טיפול ספציפי, כגון עיסוי, פנים או פילינג גוף, ספא פלמינגו יכול ליצור חבילה מותאמת אישית עבורכם.

ספא פלמינגו מציע גם מגוון חבילות ספא לאירועים מיוחדים, כגון חתונות, ימי נישואין וימי הולדת. אם אתם מחפשים חווית ספא ייחודית ובלתי נשכחת, ספא פלמינגו יכול לעזור לכם ליצור את החבילה המושלמת לחגוג את האירוע המיוחד שלכם.

לא משנה מה הצרכים שלכם, ספא פלמינגו מציע חבילת ספא מושלמת עבורכם. צרו קשר עוד היום עם ספא פלמינגו כדי ללמוד עוד על חבילות הספא שלהם ולהזמין פגישה.

 

 

 

חבילות ספא לזוגות: חוויה רומנטית ומרעננת

 

בספא פלמינגו בחיפה, אנו מאמינים כי שיתוף חווית ספא עם אדם אהוב יכול להיות אחת הדרכים הרומנטיות והמרעננות ביותר להתחבר. חבילות הספא שלנו לזוגות מתוכננות בקפידה כדי לספק לכם ולבן זוגכם מסע בלתי נשכח של רגיעה והתחדשות. בין אם אתם מחפשים בריחה רומנטית או פשוט רוצים לבלות זמן איכות יחד, חבילות הספא שלנו בטוח יעלו על הציפיות שלכם.

 

חבילת ספא זוגית

 

לזוגות המחפשים חווית ספא ידידותית לתקציב אך מפנקת, אל תחפשו רחוק יותר מחבילת הספא הזוגית שלנו. זוהי הבחירה המושלמת עבור אלה שרוצים להכפיל את האושר מבלי ל'קחת הלוואות מיותרות ולקרוע את כרטיס האשראי . הצעה פנטסטית זו היא דרך מצוינת ליהנות משירותי הספא המעולים שלנו במחיר מוזל. עם חבילת הספא הזוגית, אתם ובני זוגכם תוכלו להתפנק עם טיפולים מפנקים ולהפיק את המרב מהזמן שלכם יחד.

 

התפאורה המושלמת לרומנטיקה: ספא זוגות מומלץ

 

הספא הזוגי המומלץ שלנו מותאם במיוחד למי שמחפש חוויה אינטימית ורומנטית. ממוקם באזור הצפון המהמם של חיפה, חבילות הספא שלנו בצפון מספקות את הסביבה המושלמת לאהבה לפרוח. היופי הטבעי עוצר הנשימה של האזור משפר את האווירה הרומנטית, ומאפשר לזוגות ליצור זיכרונות מתמשכים בסביבה שלווה ושלווה.

 

פרטיות ונוחות: חבילות ספא עם חדרים פרטיים

 

פרטיות ונוחות הם מרכיבים חיוניים בחוויית ספא מרגיעה באמת. לכן אנו מציעים חבילות ספא עם גישה לחדר פרטי. עם חבילות אלה, אתה והשותף שלך יכולים להירגע במרחב המבודד שלכם, הרחק מההמולה. בין אם מדובר באירוע מיוחד, חגיגת יום נישואין או סתם יום של פינוק, החדרים הפרטיים שלנו מספקים את הסביבה המושלמת לאינטימיות ורוגע.

 

התחילו את היום כמו שצריך: חבילות ספא עם ארוחת בוקר

 

ארוחת בוקר טעימה יכולה להיות התחלה מושלמת ליום של פינוק. חבילות הספא שלנו עם ארוחת בוקר מבטיחות שתתחילו את היום בנימה מענגת. תיהנו מארוחת בוקר טעימה לפני שתשקעו בעולם של רוגע ושלווה. זוהי הדרך האולטימטיבית לתת את הטון ליום מלא אהבה והתחדשות.

 

חגגו אהבה עם החבילה הזוגית הרומנטית

 

אם אתם מחפשים חבילת ספא שזועקת רומנטיקה, החבילה הזוגית הרומנטית שלנו היא התשובה. חבילה זו מיועדת לזוגות שרוצים לחגוג את אהבתם בסטייל. הוא כולל מגוון טיפולים מפנקים ופינוקים מיוחדים שיהפכו את החוויה שלכם ליוצאת דופן באמת. מחגיגות יום נישואין ועד חופשות רומנטיות, החבילה הזוגית הרומנטית היא הבחירה המושלמת.

 

גמישות וגיוון: חבילות ספא שיתאימו להעדפותיכם

 

בספא פלמינגו אנו מבינים שכל זוג הוא ייחודי, וכך גם העדפותיו. לכן אנו מציעים מגוון חבילות ספא, החל מחבילות ספא למסיבות רווקות ועד חבילות ספא זוגיות זולות. בין אם אתם מתכננים הפתעה לבן או בת הזוג שלכם או פשוט רוצים ליהנות מיום כיף ביחד, יש לנו את החבילה המושלמת שתתאים לצרכים שלכם. חבילות הספא שלנו מתאימות לכל תקציב, ומבטיחות שתוכלו ליהנות מחוויה רומנטית מבלי לשבור את הקופה.

 

חגיגת יום השנה האולטימטיבית: חבילת ספא ליום נישואין

 

יום הנישואין שלכם הוא אבן דרך משמעותית במסע שלכם כזוג, והוא ראוי להיחגג בדרך מיוחדת. חבילת הספא ליום השנה לחתונה שלנו נועדה להפוך את חגיגת יום השנה שלכם לבלתי נשכחת באמת. הספא כולל מגוון טיפולים ומתקנים שיפנקו ויצעירו אתכם, ויאפשרו לכם ליצור זיכרונות יפים ביום חשוב זה.

 

שדרגו את חוויית הספא שלכם: חבילות ספא וחדרים פרטיים

 

למי שמחפש חווית ספא מרוממת, חבילות הספא והחדרים הפרטיים שלנו מספקות את הפתרון המושלם. חבילות אלו מציעות את הטוב משני העולמות – הטיפולים המפנקים של שירותי הספא שלנו והפרטיות של החדר שלכם. זוהי בחירה אידיאלית עבור זוגות שמעריכים בלעדיות ונוחות.

 

אושר ליום הולדת: חבילת ספא ליום הולדת

 

בין אם אתם חוגגים יום הולדת משלכם או מפתיעים את בן או בת הזוג שלכם, חבילת הספא ליום ההולדת שלנו היא הדרך האולטימטיבית להוסיף מגע של יוקרה ליום המיוחד שלכם. חבילות הספא שלנו בסוויטה פרטית נועדו להפוך את חגיגת יום ההולדת שלכם לבלתי נשכחת וייחודית. עם מגוון טיפולים ופינוקים, תוכלו ליהנות מיום פינוק שאין שני לו.

 

לסיכום, חבילות הספא שלנו לזוגות בספא פלמינגו בחיפה נועדו ליצור חוויה רומנטית ומרעננת. בין אם אתם חוגגים יום נישואין, יום הולדת או סתם רוצים לבלות זמן איכות יחד, חבילות הספא שלנו מספקות את כל הצרכים שלכם. החל מחבילת הספא הזוגית לזוגות בעלי תקציב מוגבל ועד לחבילה הזוגית הרומנטית לחופשה רומנטית באמת, אנו מציעים מגוון אפשרויות שיהפכו את חווית הספא שלכם ליוצאת דופן. גלו את חבילות הספא שלנו עם חדרים פרטיים, תיהנו מארוחת בוקר מענגת, וחגגו את אהבתכם עם חבילת הספא ליום הנישואין. אנו מצפים לעזור לכם ליצור זיכרונות מתמשכים ולספק לכם את חווית הספא האולטימטיבית בחיפה.

 

חבילות ספא לזוגות: חוויה רומנטית ומרעננת

ספא פלמינגו בחיפה מציע מגוון חבילות ספא לזוגות, מושלמות לבילוי רומנטי או לאירוע מיוחד. חבילות אלה כוללות מגוון טיפולים, כגון עיסויים, טיפולי פנים, טיפולי מעטפת גוף ועיסויים לזוגות. תוכלו גם לבחור מתוך מגוון תוספות, כגון ארוחות, שמפניה וחדרים פרטיים.

הנה כמה מחבילות הספא הפופולריות ביותר לזוגות בספא פלמינגו:

  • חבילת ספא זוגית: חבילה זו מושלמת לזוגות שרוצים ליהנות מיום פינוק משותף. הספא כולל שני עיסויים בני 60 דקות, שני טיפולי פנים בני 30 דקות ושימוש מלא במתקני הספא.
  • חבילת ספא זוגית בחיפה: חבילה זו דומה לחבילת הספא הזוגית, אך כוללת גם בקבוק שמפניה וחדר פרטי זוגי.
  • חבילה זוגית רומנטית: חבילה זו מושלמת לזוגות החוגגים אירוע מיוחד. הספא כולל שני עיסויים בני 90 דקות, שני טיפולי פנים בני 60 דקות, עיסוי זוגי ושימוש מלא במתקני הספא.

אם אתם מחפשים חווית ספא מותאמת אישית יותר, ספא פלמינגו יכול ליצור חבילה המותאמת לצרכים הספציפיים שלכם. לדוגמה, אם יש לך טיפול ספציפי בראש, כגון עיסוי או פנים, פלמינגו ספא יכול לכלול את הטיפול הזה בחבילה שלך. תוכלו גם לבחור מתוך מגוון תוספות, כגון ארוחות, שמפניה וחדרים פרטיים.

לא משנה מה הצרכים שלכם, ספא פלמינגו מציע חבילת ספא לזוגות המושלמת עבורכם. צרו קשר עוד היום עם ספא פלמינגו כדי ללמוד עוד על חבילות הספא שלהם ולהזמין פגישה.

 

כיצד לבחור את חבילת הספא המתאימה לכם?

בחירת חבילת הספא המושלמת יכולה להיות החלטה מענגת אך מאתגרת. עם מגוון האפשרויות הזמינות בספא פלמינגו בחיפה, חשוב לדעת כיצד לבחור את המתאים לכם. בין אם אתם מחפשים בריחה רומנטית, חגיגה מיוחדת או פשוט יום של פינוק, אנחנו דואגים לכם. במדריך זה נדריך אתכם בגורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חבילת הספא האידיאלית המתאימה לצרכים ולהעדפות שלכם.

 

שקול את התקציב וההעדפות שלך

 

הצעד הראשון בבחירת חבילת הספא הנכונה הוא לקחת בחשבון את התקציב ואת ההעדפות האישיות שלכם. אם אתם מחפשים אפשרות ידידותית לתקציב, חבילת הספא שלנו כפולה, הזמינה לעתים קרובות בהנחה, מציעה תמורה מצוינת לזוגות. מצד שני, אם אתם מחפשים נופש רומנטי, החבילה הזוגית הרומנטית שלנו מותאמת לזוגות שרוצים לחגוג את אהבתם בסטייל. קחו בחשבון את התקציב שלכם ואת האווירה שאתם רוצים ליצור את הבסיס להחלטה שלכם.

 

קבעו את מטרת חווית הספא שלכם

 

האם אתם חוגגים אירוע מיוחד או רק זקוקים לרגיעה והתחדשות? קביעת מטרת חווית הספא שלכם היא קריטית. חבילות הספא שלנו נותנות מענה לצרכים שונים, החל מחגיגות יום נישואין ועד מסיבות רווקות והפתעות יום הולדת. אם אתם זוג שמחפש חופשה אינטימית, הספא והספא הזוגי המומלצים שלנו לחבילות זוגיות הם אידיאליים. הבנת האירוע או המטרות שלך תעזור לך לצמצם את הבחירות שלך.

 

פרטיות או יצירת קשרים חברתיים: בחר את ההגדרה שלך

 

היבט משמעותי אחד של חווית הספא שלך הוא התפאורה. אם אתם זוג המחפש פרטיות, חבילות הספא שלנו עם גישה לחדר פרטי מציעות אינטימיות ושלווה. מצד שני, אם אתם מעדיפים אווירה חברתית יותר, שקלו חבילות ספא לחברות או חבילות יום כיף זוגיות. ספא פלמינגו מספק מגוון רחב של הגדרות, המבטיח שתוכלו לבחור את המסעדה המתאימה ביותר לאישיותכם ולצרכים שלכם.

 

משך זמן ותכלילים

 

משך חבילת הספא שלכם והתוספות שהיא מציעה יכולים להשפיע מאוד על החוויה שלכם. אם יש לכם זמן מוגבל, חבילת ספא זוגית של הדקה ה-90 עשויה להיות בחירה מתאימה. לעומת זאת, אם אתם מחפשים חופשה של יום שלם, חבילות הספא שלנו עם אירוח בצפון מספקות חוויה מקיפה. בנוסף, שקול אם אתה רוצה שחבילת הספא שלך תכלול ארוחת בוקר או ארוחה, מכיוון שזה יכול להוסיף שכבה נוספת של יוקרה ליום שלך.

 

תכנון מראש: הזמנת חבילת הספא שלכם

 

בין אם אתם מתכננים חופשה ספונטנית או מזמינים זמן רב מראש, ספא פלמינגו מציע גמישות. חבילות הספא שלנו נעות בין אלו הזמינות מהיום למחר ועד אלו ליום כיף לזוגות בשבת. אם אתם מחפשים נוחות, הקפידו לבחור חבילה שמתאימה ללוח הזמנים שלכם.

 

אירועים מיוחדים והנחות

 

אל תשכחו לנצל את חבילות הספא לאירועים מיוחדים שלנו. חגגו אהבה עם חבילת הספא ליום הנישואין או צרו זיכרונות מתמשכים ביום הולדתכם עם חבילת הספא ליום הולדת שלנו. למי שמחפש חיסכון נוסף, שימו לב לחבילות ספא במבצע או קודי קופון לחבילות ספא.

 

לסיכום, בחירת חבילת הספא הנכונה בספא פלמינגו בחיפה היא מסע אישי. על ידי התחשבות בתקציב שלך, העדפות, מטרת חווית הספא שלך, התפאורה, משך הזמן וכל אירוע מיוחד או הנחות, אתה יכול לקבל החלטה מושכלת. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית, חוגגים יום מיוחד או פשוט זקוקים לרגיעה, חבילות הספא שלנו מציעות מגוון אפשרויות כדי להבטיח שהחוויה שלכם תהיה מותאמת לצרכים ולרצונות הייחודיים שלכם. אז קדימה, הזמינו את חבילת הספא האידיאלית שלכם עוד היום וצאו למסע של רגיעה, התחדשות וחגיגה.

 

כיצד לבחור את חבילת הספא המתאימה לכם

עם כל כך הרבה חבילות ספא שונות לבחירה, זה יכול להיות קשה לדעת איפה להתחיל. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את חבילת הספא המתאימה לכם:

  • שקול את הצרכים והתקציב שלך. מה אתם מקווים להשיג עם חווית הספא שלכם? האם אתם מחפשים רגיעה, התחדשות או שילוב של השניים? ברגע שאתה יודע מה אתה מחפש, אתה יכול להתחיל לצמצם את האפשרויות שלך.
  • חשבו על סוג הטיפולים שאתם מעוניינים בהם. האם אתה רוצה עיסוי, פנים, עיסוי גוף, או משהו אחר? חבילות ספא רבות כוללות מגוון טיפולים, כך שתוכלו לבחור אחד הכולל את הטיפולים שהכי מעניינים אתכם.
  • שקול את אורך החבילה. חלק מחבילות הספא הבסיסית אורכת 30 דק עם כניסה לספא, בעוד שאחרות יכולות להימשך מספר שעות . בחר חבילה שמתאימה ללוח הזמנים ולתקציב שלך.
  • קרא ביקורות על מכוני ספא וחבילות שונות. זה יכול לעזור לך לקבל תחושה של מה אנשים אחרים חוו ומה אתה יכול לצפות.
  • שאל שאלות. אם אינכם בטוחים איזו חבילה מתאימה לכם, אל תחששו לבקש עזרה מצוות הספא. הם יכולים לעזור לך לבחור חבילה שעונה על הצרכים והתקציב שלך.
 

הנה כמה טיפים נוספים לבחירת חבילת הספא המתאימה לזוגות:

  • שקול את הצרכים והאינטרסים של השותף שלך. מאילו סוגי טיפולים הם נהנים? מה המטרות שלהם לחוויית הספא?
  • בחרו חבילה הכוללת טיפולים ששניכם תיהנו מהם. חבילות ספא רבות מציעות עיסויים זוגיים, טיפולי פנים וטיפולים נוספים מהם ניתן ליהנות יחד.
  • שקול את אורך החבילה. רוצים לבלות יום בספא יחד, או סוף שבוע? בחר חבילה שמתאימה ללוח הזמנים ולתקציב שלך.
  • שאלו את הספא על החבילות הזוגיות שלהם. מכוני ספא רבים מציעים חבילות מיוחדות לזוגות שיכולות להיות משתלמות יותר מאשר הזמנת טיפולים בודדים.

איזה חבילה הכי מתאימה עבורכם ?

חבילות ספא הן מגוונות ויכולות להיות התוספת המושלמת למגוון אירועים ואירועים. בין אם אתם חוגגים ציון דרך מיוחד, מתכננים חופשה רומנטית או פשוט מחפשים רגיעה, חבילות ספא יכולות להעצים את החוויה שלכם. בהמשך נסקור את האירועים והסיטואציות שחבילות הספא בספא פלמינגו בחיפה מותאמות במיוחד.

 

דילים וחופשות רומנטיים: ספא לזוגות

 

אם אתם מחפשים להצית מחדש את להבות הרומנטיקה או לחגוג את אהבתכם, ריטריט רומנטי הוא האירוע האידיאלי לחבילת ספא. הספא הזוגי המומלץ שלנו והחבילה הזוגית הרומנטית שלנו תוכננו במיוחד לזוגות המחפשים חוויות אינטימיות ומרעננות. אזור הצפון היפה של חיפה משמש כרקע לסיפור האהבה שלכם, מה שהופך אותו לתפאורה מושלמת לבריחה רומנטית.

 

חוגגים אירועים מיוחדים: חבילות ספא ליום נישואין ויום הולדת

 

ימי נישואין וימי הולדת הם אירועי חיים משמעותיים שראויים לחגיגה. חבילות הספא ליום השנה שלנו וחבילות הספא ליום הולדת הן הבחירות המושלמות להנצחת אבני דרך אלה. חבילות ספא אלה מציעות מגוון טיפולים ומתקנים שיהפכו את היום המיוחד שלכם לבלתי נשכח. בין אם מדובר ביום נישואין או בחגיגת יום הולדת, חבילות הספא שלנו יוסיפו נופך של יוקרה לאירוע שלכם.

חבילת ספא עם החברות הכי טובות : מסיבות רווקות

 

מסיבות רווקות עוסקות בגיבוש וברוגע לפני היום הגדול. ספא פלמינגו מציע חבילות ספא המיועדות למסיבות רווקות, המאפשרות לך ולחברותייך להירגע וליהנות מזמן איכות יחד. מארזים אלה יוצרים חוויה בלתי נשכחת ומפנקת כדי להתניע את החגיגה.

 

זמן איכות עם חברים ובני משפחה: יום כיף לזוגות וקבוצות

 

אם אתם מתכננים יום כיף ורגוע עם חברים, משפחה או קולגות, חבילות הספא שלנו לחברות וחבילות יום כיף זוגי מספקות הזדמנות מצוינת. חבילות אלו מותאמות לקבוצות, ומבטיחות כי כולם יוכלו ליהנות מזמן איכות יחד תוך פינוק והתחדשות.

 

חופשה של הרגע האחרון: חבילות ספא זוגיות בדקה ה-90

 

לפעמים, דרישות החיים משאירות מעט זמן לתכנון. עבור חופשות ספונטניות, חבילות הספא הזוגי שלנו בדקה ה-90 מציעות בריחה מהירה אך מפנקת. חבילות אלה מושלמות עבור זוגות או יחידים המעוניינים לטעון מצברים בהתראה קצרה.

 

התענגו על חוויה קולינרית: חבילות ספא עם ארוחות

 

למי שמעריך חוויה קולינרית מענגת לצד טיפולי הספא שלו, חבילת הספא שלנו עם ארוחה מציעה את השילוב המושלם. תוכלו ליהנות ממנות משובחות תוך כדי פינוק פינוקים, היוצרים חוויה רב חושית לזכור.

 

אהבה ורומנטיקה: חבילות ספא ליום האהבה וט"ו באב

 

חג האהבה וט"ו באב הם שניהם חגיגות של אהבה ורומנטיקה. חבילות הספא שלנו ליום האהבה וחבילות הספא של ט"ו באב נוצרו בקפידה כדי להעצים אירועים אלה. הם מציעים דרך ייחודית להביע את החיבה שלך וליצור זיכרונות יקרים עם יקירכם.

 

נופש ידידותי לתקציב: חבילות ספא זולות לזוגות

ליהנות מחוויית ספא לא חייב לשבור את הקופה. חבילות הספא הזולות שלנו לזוגות מציעות אפשרויות ידידותיות לתקציב לזוגות המעוניינים להירגע ולהתרענן מבלי לבזבז יותר מדי. עדיין תוכלו ליהנות מהמותרות של יום ספא במחיר שווה לכל נפש.

ניתן להשתמש בחבילות ספא למגוון אירועים, ביניהם:

  • חופשות זוגיות: חבילות ספא הן דרך מושלמת לזוגות להירגע ולהתחבר מחדש. חבילות ספא רבות כוללות עיסויים לזוגות, טיפולי פנים וטיפולים נוספים מהם ניתן ליהנות יחד.
  • מסיבות רווקות:  חבילות ספא הן בחירה פופולרית למסיבות רווקות. הם מספקים דרך מהנה ומרגיעה לכלות ולשושבינות שלהן לחגוג את החתונה הקרובה.
  • סופי שבוע לבנות: חבילות ספא הן אופציה נהדרת גם לסופי שבוע של בנות. הם מספקים הזדמנות לחברים להתחבר ולפנק את עצמם.
  • אירועים עסקיים: חבילות ספא יכולות לשמש גם לאירועים עסקיים, כגון תרגילי גיבוש צוות או ימי הוקרה לעובדים. הם מספקים דרך לעובדים להירגע ולשחרר מתח, ולבנות מערכות יחסים עם עמיתיהם.
  • ימי נישואין: חבילות ספא הן דרך נהדרת לחגוג ימי נישואין. הם מספקים דרך רומנטית ומרגיעה לזוגות לחגוג את אהבתם זה לזה.
  • ימי הולדת: חבילות ספא הן גם בחירה פופולרית לחגיגות יום הולדת. הם מספקים דרך לאנשים להירגע ולפנק את עצמם ביום המיוחד שלהם.
 

בנוסף לאירועים הספציפיים הללו, ניתן להשתמש בחבילות ספא גם לכל אירוע בו תרצו להירגע ולפנק את עצמכם. לדוגמה, אתה יכול להזמין חבילת ספא כדי לחגוג קידום בעבודה, כדי להפיג מתח לאחר שבוע עמוס, או פשוט לפנק את עצמך ביום של רגיעה.

לסיכום

חבילות הספא בספא פלמינגו בחיפה מתאימות למגוון רחב של אירועים ואירועים. בין אם אתם מתכננים חופשה רומנטית, חוגגים ציון דרך מיוחד, נהנים מיום בנות או מחפשים בריחה של הרגע האחרון, חבילות הספא שלנו מספקות את הצרכים שלכם. הסביבה השלווה באזור הצפון של חיפה, יחד עם מגוון חבילות הספא המגוונות שלנו, מבטיחים כי האירוע שלכם יועצם על ידי רוגע, התחדשות ופינוק. לא משנה מה האירוע, אנו מצפים לעזור לכם ליצור זיכרונות מתמשכים ולספק לכם את חווית הספא האולטימטיבית בחיפה.

 

חבילות ספא בחיפה

פלמינגו ספא בחיפה

פלמינגו ספא בחיפה הספא האידיאלי המפנק המושלם ביותר עבורך בואו נכיר מבצעים *ביקורות מאומתות נכון ל- 2023 *ביקורות מאומתות נכון ל- 2023 מתקני הספא ג'קוזי

קרא עוד >
עיסוי רפואי

עיסוי רפואי בחיפה החל מ370 שח ל45 דק – ניתן לבחור את מין המטפלכולל כניסה לספא *ביקורות מאומתות נכון ל- 2023 צרו קשר הזמנות אונליין

קרא עוד >
עיסוי ספורטאים

עיסוי ספורטאים בחיפה החל מ370 שח ל45 דק – ניתן לבחור את מין המטפלכולל כניסה לספא *ביקורות מאומתות נכון ל- 2023 צרו קשר הזמנות אונליין

קרא עוד >
לאחר תקופה לא קלה ובעקבות פניות רבות של לקוחות שמחפשים את הצורך ברגיעה ומילוי מצברים אצלנו בפלמינגו ספא 🌸 , אנחנו זמינים לארח אותכם באהבה החל מה16 לחודש . ניתן לבצע הזמנות עתידיות כאשר 10% מהרווחים יתרמו לכוחות הביטחון . עם ישראל ינצח 🇮🇱, שנדע ימים טובים יותר 🫶❤️
לקוחות יקרים , לאחר תקופה לא קלה ובעקבות פניות רבות של לקוחות שמחפשים את הצורך ברגיעה ומילוי מצברים אצלנו בפלמינגו ספא 🌸 , עם ישראל ינצח 🇮🇱, שנדע ימים טובים יותר

רוצים לשמוע על ההטבות השוות שלנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם!!

דילוג לתוכן