פלמינגו ספא בצפון - כשספא יוקרתי וחוויה מפנקת נפגשים בחיפה ​

החל מ320 שח לאדם
החבילה כוללת
 ל45 דק – ניתן לבחור את מין המטפל

כולל כניסה לספא
ניתן לשדרג להוסיף חבילות אירוח ולשדרג את העיסויים 

דירוג ביקרות דירוג 4.4 מתוך 5 על סמך 93 ביקורות בפייסבוק
דירוג ביקרות דירוג 4.5 מתוך 5 על סמך 281 ביקורות בגוגל
*ביקורות מאומתות נכון ל- 2023
דירוג ביקרות דירוג 9.1 מתוך 10 על סמך 694 ביקורות בספא +

רוצים לשמוע על ההטבות השוות שלנו?
השאירו פה למטה פרטים ונחזור אליכם!

ספא יוקרתי בצפון מחתיל ברוממה שבחיפה מן הסתם בספא פלמנגו המטורף 

הצפון של הארץ היפה שלנו מציע מגוון רחב של שמורות טבע, נחלים, עמקים ונוף עוצר נשימה. אך אם זה כל מה שיש לו להציע לנו?

ממש לא.

אנחנו כאן כדי לגלות לכם על פנינה מסתורית, שמסתתרת לה בצפון הארץ. אם תגיעו אל הפנינה הזו, תחוו חווית ריפוי ורוגע שתעטוף אתכם כבר מהרגע הראשון בו תדרוך כף רגלכם בה.

אתם מוכנים לשמוע על המקום ממנו תחזרו אנשים חדשים, מוטענים באנרגיות טובות ומצברים חדשים?

לפנינה הזו – קוראים ספא פלמינגו.

 ספא פלמינגו הוא ספא יוקרתי בצפון שמציע לאורחיו חווית אחרת וכוללת שמלאה ברוגע וקסם.

עצם המיקום של הספא, מאפשר לכם לקחת נשימה אל עולם טוב יותר, מלא באוויר טהור ופסטורליות עוצרת נשימה.

כבר בהגיעכם, תוכלו להתרענן בלאונג' המפנק של הספא שלנו ולהנות מכיבוד טעים ומשתייה קלה.

ספא פלמינגו, אוהב במיוחד את הזוגות שלו ומציע לכם להוסיף יין איכותי וטוב לאווירה רומנטית במיוחד.

שאלתם את עצמכם פעם איך שומרים על איזון בין חיים מאושרים, נוחים, מלאי עשייה, לגוף נמרץ מלא באנרגיות שיכול לשמש אתכם במשך כל שעות היום?

אם אתם עובדים בעבודה פיזית, או משקיעים את כל כולכם בקריירה או במשק הבית עם הילדים,

 בוודאי לא פעם אתם מרגישים שגופכם קורס תחת העמס והמעט שאתם יכולים להציע לו זה כמה שעות שינה בלילה שלא באמת מספיקות לו להטעין את עצמו מחדש.

העניין הוא, שיש פתרון לגרימת איזון שכזה, שישאיר אתכם עם מטענים חדשים ואנרגיות טובות ומחודשות, 

שאותו ניתן לבצע אחת לתקופה כדי לשמור על חיים בריאים ומאושרים באמת.

הפתרון הוא – ספא פלמינגו.

חוויות ספא יוקרתיות בחיפה

חיפה, עיר הידועה בנופיה הציוריים ובתרבותה התוססת, היא גם ביתם של אוסף מכוני ספא יוקרתיים המגדירים מחדש את אמנות הרגיעה וההתחדשות. במדריך זה ניקח אתכם למסע בעולם מכוני הספא היוקרתיים בחיפה, בו מושג השפע פוגש את היתרונות הטיפוליים של עיסוי מקצועי.

חיפה היא גם ביתם של כמה ממכוני הספא המפוארים ביותר בארץ. אם אתם מחפשים חוויה מפנקת באמת, הקפידו לבדוק אחת משלל מכוני הספא היוקרתיים בחיפה.

בספא יוקרתי בחיפה תוכלו ליהנות ממגוון רחב של טיפולים, ביניהם עיסוי מקצועי, טיפולי פנים, טיפולי גוף ועוד. הצוות במכוני ספא אלה מיומן ומנוסה, והם מחויבים לספק לאורחיהם את החוויה הטובה ביותר האפשרית.

 

להתפנק בפזרנות: הצצה לספא היוקרתי בחיפה:

מכוני ספא יוקרתיים בחיפה הם עדות למחויבות של העיר להציע חווית ספא מעודנת ויוצאת דופן. מוסדות אלה ידועים במתקנים המפוארים שלהם, בשירות ברמה הגבוהה ביותר, ובמסירות ליצירת מרחב שבו האורחים יכולים לטבול את עצמם בשלווה.

 

סצנת הספא המפוארת של חיפה: קשת של אפשרויות:

סצנת הספא היוקרתית של חיפה היא מגוונת, כאשר כל ספא מציע אווירה ייחודית ומגוון שירותים. בין אם אתם מחפשים ספא אורבני עכשווי או מקום מפלט שליו השוכן בינות לצמחייה הירוקה של העיר, לחיפה יש ספא מפואר שיתאים להעדפותיכם.

 

אמנות הרגיעה: נופש ספא בלב חיפה:

מכוני ספא יוקרתיים במרכז העיר חיפה אידיאליים למי שרוצה לחוות שפע מבלי להתרחק יותר מדי מהליבה העירונית. מוסדות אלה מציעים מגוון רחב של שירותים, החל מעיסויים ברמה עולמית ועד טיפולי יופי חדשניים, כולם בהישג יד מהאנרגיה התוססת של העיר.

 

נופים עוצרי נשימה: בספא יוקרתי ומפנק  המשקיף לים התיכון:

יופיו המהפנט של קו החוף של חיפה מכין את הקרקע לכמה מחוויות הספא המפוארות ביותר בעיר. עם נוף פנורמי של הים התיכון, ספא זה הממוקם על חוף הים מציע שילוב של יופי טבעי ורגיעה שופעת. ככל שתתמכרו לעיסויים מקצועיים, תמצאו בקול הגלים שכבה נוספת של שלווה.

 

נווה מדבר של רוגע: ספא יוקרתי בחיק הטבע:

ספא יוקרתי בהשראת הטבע, השוכן בינות לצמחייה השופעת של חיפה, מספק תחושה ייחודית של הרמוניה. מקומות מפלט אלה מאפשרים לאורחים להתחבר לסביבתם, ומעצימים את חוויית הספא. בין אם הם ממוקמים בין גנים שופעים או מקדשים בוטניים, ספא זה מציע מקום מפלט ייחודי באמת.

 

בריאות מותאמת: שפע של שירותים לבחירה:

מכוני ספא יוקרתיים בחיפה מספקים תפריט שירותים נרחב. תוכלו להתפנק עם טיפולים קלאסיים כגון עיסויים שבדיים, עיסויי רקמות עמוקים וטיפולי פנים, אך ישנם גם שירותים מיוחדים יותר זמינים. מכוני ספא אלה מבטיחים כי הביקור של כל אורח מותאם להעדפותיהם האישיות ולמטרות הבריאות שלהם.

 

הידרותרפיה: כוחם של המים בספא היוקרתי בחיפה:

טיפולים על בסיס מים הם מוטיב חוזר בספא היוקרתי של חיפה. אפשרויות הידרותרפיה אלה, כולל ג'קוזי, סאונות ובריכות, מעצימות את חווית הספא. על ידי הקלה על מתח השרירים, שיפור זרימת הדם וקידום הרפיה, טיפולים אלה מוסיפים שכבה נוספת של פינוק לביקור שלך.

 

התאמה אישית ליוקרה האולטימטיבית: חוויות ספא מותאמות אישית:

פרסונליזציה היא אחד מסימני ההיכר של ביקורי ספא יוקרתיים בחיפה. אתה יכול להתאים אישית את החוויה שלך על ידי בחירת סוג העיסוי המועדף עליך, ציון רמת הלחץ וזיהוי אזורי מיקוד. רמה זו של התאמה אישית מבטיחה כי הביקור שלך בספא מותאם להעדפות הספציפיות שלך.

 

מרימים את החושים: מכוני ספא יוקרתיים בחיפה כחוויה:

ביקור בספא יוקרתי בחיפה הוא לא רק הטיפולים, הוא טבילה בשפע וחיבור לשלווה. הנופים המדהימים, האווירה השלווה וקבלת הפנים החמה שאתם מקבלים בספא אלה הופכים כל רגע לחוויה מפנקת.

 

לשקוע בשפע בספא היוקרתי של חיפה:

מכוני ספא יוקרתיים בחיפה מייצגים עולם של שפע, תחכום ורווחה הוליסטית. בין אם תבחרו בספא אורבני, נווה מדבר על חוף הים או מקום מפלט בטבע, אין ספק שתגלו רמה של רוגע והתחדשות התואמת את המהות של העיר שובת הלב הזו. בואו לטבול את עצמכם בעולם הספא היוקרתי בחיפה, שבו כל נגיעה, ריח ומראה משמשים לרוממות החושים וליצירת חוויה בלתי נשכחת.

למה לבחור ספא יוקרתי בחיפה?

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לבחור ספא יוקרתי בחיפה. הנה רק כמה:

עיסוי מקצועי:

 מכוני הספא בחיפה מציעים מגוון רחב של שירותי עיסוי מקצועיים, ביניהם עיסוי שוודי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי אבנים חמות ועוד. המטפלים בעיסוי במכוני ספא אלה מאומנים ומנוסים מאוד, והם יכולים לעזור לכם להירגע ולהתרענן.

מתקנים מפנקים:

 מכוני הספא בחיפה מציעים מתקנים מפוארים, ביניהם בריכות שחייה, סאונות, חדרי אדים ועוד. תוכלו להירגע במתקנים אלה לפני או אחרי עיסוי או טיפולים אחרים.

יחס אישי:

 צוות מכוני הספא בחיפה מחויב להעניק לאורחיו יחס אישי. הם יעבדו איתך כדי ליצור תוכנית טיפול המותאמת לצרכים ולמטרות האישיות שלך.

 

איך לבחור ספא יוקרתי בחיפה

כשבוחרים ספא יוקרתי בחיפה, יש כמה דברים שכדאי לזכור:

שירותים: ודאו שהספא מציע את השירותים שאתם מעוניינים בהם. חלק ממכוני הספא מתמחים בעיסוי, בעוד שאחרים מציעים מגוון רחב יותר של טיפולים, כגון טיפולי פנים, טיפולי גוף ועוד.

מתקנים: קחו בחשבון את המתקנים החשובים לכם. האם אתה רוצה ספא עם בריכת שחייה, סאונה, וחדר אדים? או שאתם מעוניינים יותר בספא עם אווירה שקטה ומרגיעה?

מחיר: מכוני ספא יוקרתיים יכולים להיות יקרים, ולכן חשוב לקחת בחשבון את המחיר בעת קבלת ההחלטה. עם זאת, ישנם גם הרבה ספא יוקרתי במחיר סביר בחיפה.

הכי טובים: מכוני ספא יוקרתיים בחיפה, חיפה

הנה כמה ממכוני הספא היוקרתיים הטובים ביותר בחיפה:

ספא פלמינגו במלון מרום חיפה: ספא זה מציע מגוון רחב של טיפולים, כולל עיסוי מקצועי, טיפולי פנים, טיפולי גוף ועוד. הספא כולל גם בריכת שחייה, סאונה, חדר אדים וחדר כושר.

אז  אתם מחפשים חוויה מפנקת באמת, הקפדו לבדוק אחת משלל מכוני הספא היוקרתיים בחיפה. עם שירותי העיסוי המקצועיים שלהם, המתקנים המפוארים ותשומת הלב האישית, מובטח לכם שתהיה לכם חוויה מרגיעה ומרעננת.

 

ספא יוקרתי בצפון ספא פלמינגו

בריחה ליום כיף ופינוק בספא יוקרתי

פנקו את עצמכם ביום של רגיעה והתחדשות אולטימטיבית בספא מפואר. תשכחו מהלחצים של חיי היומיום ותטבלו את עצמכם בעולם של שלווה ופינוק. יום בספא יוקרתי הוא הזדמנות לברוח מהשגרה, להתחבר ליקיריכם ולגלות תחושת רווחה מחודשת.

דמיינו את עצמכם נכנסים לגן עדן של שלווה, שבו ניחוחות מרגיעים ממלאים את האוויר ומוזיקה רכה קובעת את מצב הרוח לרגיעה. מתקני ספא מפוארים ממתינים לכם, ומציעים מגוון טיפולים ומתקנים שנועדו להחיות את הגוף והנפש. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית עם בן או בת הזוג, יום כיף עם חברים, או בריחת סולו ל"זמן אני" נחוץ, ספא יוקרתי מציע משהו לכל אחד.

התפנקו בטיפולים מפנקים:

היכנסו לעולם של פינוק טהור עם תפריט טיפולי ספא מפתים. תוכלו לבחור מתוך מגוון עיסויים, טיפולי פנים, טיפולי מעטפת גוף וטיפולים אחרים שנועדו לספק את הצרכים והרצונות הספציפיים שלכם. מטפלים מומחים משתמשים במוצרים וטכניקות באיכות גבוהה כדי להרגיע את השרירים שלך, לנקות את העור שלך ולקדם הרפיה עמוקה.

לחוות את כוחה של הידרותרפיה:

תוכלו להירגע ולהתרענן במתקני ההידרותרפיה של הספא. תוכלו לטבול את עצמכם בג'קוזי חם, ולתת למטוסים המרגיעים להפיג את המתח והעייפות. תוכלו להירגע בחדר אדים או בסאונה, לשאוף את האדים המנקים ולהזיע החוצה רעלים. מכוני ספא יוקרתיים רבים מציעים גם בריכות מים עמוקים קרות או מקלחות קונטרסט, המספקות דחיפה ממריצה למחזור הדם שלכם.

התחברו ותדלקו מחדש בסביבה יוקרתית:

יום בספא יוקרתי הוא לא רק טיפולים מפנקים; זה גם על חיבור מחדש עם עצמך ואת יקיריהם. תוכלו ליהנות מארוחת צהריים קלה או ממשקה מרענן בטרקלין האלגנטי של הספא, הטובל באווירה השלווה. תוכלו לטבול בבריכה, להשתזף על כיסא נוח או פשוט להירגע עם ספר טוב בפינה שקטה.

חבילות ספא בלתי נשכחות:

מכוני ספא יוקרתיים רבים מציעים חבילות ספא מקיפות המשלבות טיפולים, מתקנים וארוחות שונות לחוויה אחת נוחה. חבילות אלה מספקות תמורה מצוינת לכסף ומאפשרות לכם להתאים אישית את יום הספא שלכם לטעמכם. בחרו חבילה המותאמת לזוגות, יחידים או קבוצות, כדי להבטיח יום מהנה ובלתי נשכח לכל המעורבים.

יתרונות יום כיף בספא:

היתרונות של יום בספא יוקרתי משתרעים הרבה מעבר להרפיה והתחדשות. מחקרים הראו כי טיפולי ספא יכולים לעזור:

  • הפחתת מתח וחרדה
  • שיפור איכות השינה
  • חיזוק המערכת החיסונית
  • הגדל את רמות האנרגיה
  • להקל על כאבים ומתח שרירים
  • שיפור בריאות העור
  • קידום רווחה כללית

השקעה ביום בספא יוקרתי היא השקעה בבריאות הפיזית והנפשית שלכם. זוהי הזדמנות לברוח מטחנת היומיום, להתחבר מחדש לעצמכם וליקיריכם, ולחזור לחייכם רעננים, מלאי חיים ומוכנים להתמודד שוב עם העולם. אז למה לא להתפנק ביום כיף של פינוק ולגלות את כוחה הטרנספורמטיבי של חווית ספא יוקרתית?

 אושר סוחף: מגדירים יום כיף בספא יוקרתי

ספא יוקרתי נחשף: נווה מדבר בצפון

בתחום גני העדן המפנקים, "יום כיף בספא יוקרתי" מגלם בריחה לפינוק, במיוחד בסביבה הקסומה של "ספא יוקרתי בצפון". ספא יוקרתי הוא מקום מפלט שבו שפע פוגש שלווה, ומבטיח ללקוחות חוויה סוחפת, והופך יום טיפוסי לחגיגה של רווחה.

אלגנטיות מוגדרת מחדש: המהות של מתחם ספא יוקרתי

בתחומו של "מתחם ספא יוקרתי", נפרש יום כיף כסימפוניה מתוכננת בקפידה של רוגע ופינוק. הלקוחות מתקבלים בברכה עם שפע של מתקני ספא, שכל אחד מהם תורם לאווירה הכללית של שפע. מתחם הספא היוקרתי הופך לקנבס שבו משיכות הפינוק משתלבות בפלטת הרוגע, ומציעות חוויה שאין שנייה לה למי שמחפש את התגלמות הבריאות.

נסיגה לשפע: מלון ספא יוקרתי

עבור לקוחות "מלון ספא יוקרתי", יום כיף הוא יותר מאשר בריחה; זהו נסיגה אל חיק השפע. היוקרה העצומה של חוויית מלון הספא מכשירה את הקרקע ליום של פינוק, שבו כל רגע אוצר בקפידה כדי לשפר את תחושת הרווחה הכללית. מטיפולים בהזמנה אישית ועד מתקני פרימיום, מלון ספא יוקרתי הופך יום טיפוסי לחגיגה יוצאת דופן של פינוק עצמי.

שלווה רומנטית: ספא לזוגות

בתחום האהבה והרוגע, "ספא לזוגות, רומנטי, יוקרתי" מזמין את בני הזוג לצאת למסע משותף של אושר. יום כיף בספא שכזה מאופיין בשילוב של חוויות רומנטיות עם פינוק מפנק. זוגות מתענגים על הסביבה האינטימית, ומעלים את יום הספא שלהם לחגיגה של אהבה, רוגע ופינוק משותף.

תענוג כפול: חוויית ספא זוגית יוקרתית

עבור אלה המחפשים תענוג פינוק כפול, "ספא זוגי יוקרתי" חושף חוויה מעולה. יום כיף כאן כרוך ביותר מאשר הרפיה אישית – זהו מפלט משותף שבו זוגות או חברים מתענגים על טיפולי צוות. חווית הספא הזוגית היוקרתית הופכת יום רגיל לחגיגה של ביחד, ומעצימה את חדוות הפינוק המשותף.

נסיגה סוף שבוע: ספא יוקרתי בשבת

ביציאה מהשגרה, "ספא יוקרתי בשבת" מזמין את הלקוחות להתפנק בנסיגה של סוף שבוע של פינוק. חוויית יום הכיף בשבת מועצמת על ידי היצע הספא היוקרתי, המאפשר לאנשים להירגע ולהתרענן לפני שהם חוזרים לקצב חיי היומיום. זוהי חגיגת סוף שבוע של רגיעה וטיפוח עצמי.

ספא יוקרתי בחיפה

עבור תושבי ערים המחפשים נווה מדבר בתוך העיר, "ספא יוקרתי במרכז" הופך לגן עדן של שלווה. יום כיף בספא זה כרוך בבריחה מההמולה של חיי העיר וטבילה בפקעת של יוקרה. היצע הספא של המרכז, יחד עם שמחת יום כיף, יוצרים ריטריט אורבני ייחודי המחייה את הגוף והרוח כאחד.

שפע פנים: טיפול פנים מפנק

בתוך מגוון החוויות המפנקות, "טיפול פנים מפנק" בולט כמוקד של שפע. יום כיף בספא היוקרתי כולל פינוק בטיפולי פנים חורגים מהרגיל, ומציעים ללקוחות חוויה מרעננת ומעודנת. המחויבות של הספא היוקרתי לשפע פנים מעלה את תחושת הרווחה הכללית.

פינוק מקיף: חבילות ספא יוקרתיות

כדי להפוך יום כיף ליוצא דופן באמת, "חבילות ספא יוקרתיות" אוצרות פינוק מקיף. חבילות אלה חורגות מעבר לטיפולים פרטניים, ומציגות ללקוחות חוויה הוליסטית המשתרעת על פני מגוון הצעות ספא. יום כיף הופך לחגיגה של רווחה, עם חבילות ספא המבטיחות שכל היבט של רגיעה ופינוק יאומץ ביסודיות.

לסיכום, "יום כיף בספא יוקרתי" הוא לא רק בריחה רגעית, אלא חגיגה סוחפת של רווחה. בין אם הוא שוכן במרחב הצפוני, מקום מפלט עירוני מרכזי או מקשט את היצע הספא לזוגות, חוויית הספא היוקרתית הופכת יום רגיל לסימפוניה של רוגע ופינוק. זוהי חגיגה של החושים, בריחה אל השפע, ותזכורת לכך שטיפוח עצמי הוא מסע הראוי לצהלה.

מי אנחנו?

 

ספא פלמינגו הוא ספא יוקרתי בצפון, הנמצא באמצע מרכז הכרמל ומציע ללקוחותיו חוויה שלמה של רוגע ושלווה.

אורחי הספא, נכנסים אל הספא תפוסים, עייפים ותשושים ויצאים ממנו אנשים חדשים ומאושרים יותר.

אם תחליטו לבקר בספא פלמינגו, תרגישו בהבדל בהרגשה שלכם כבר מרגע כניסתכם. 

השלווה המאפיינת את הספא תעטוף אתכם ותישאר איתכם לכל יום הספא וגם לתקופה לאחר מכן.

כבר בהגיעכם, תוכלו להתפנק ולהתרווח בלאונג' המפנק של הספא, שמציע שתייה קרה וחמה לבחירתכם.

לכל אורך השהות, תוכלו להנות ממתקני הספא המגוונים שספא פלמינגו מציע. 

במתחם החיצוני, יחכה לכם ג'קוזי רחב ידיים, מפנק במיוחד המשקיף אל נוף עוצר נשימה וחסר תקדים.

יחכו לכם גם כורסאות עיסוי מקצועיות ביותר, מיטות שיזוף ופינות ישיבה מרווחת.

במתחם הפנימי, יחכו לכם סאונות רטובות ויבשות אש עוצבו במיוחד לאופי של ספא פלמינגו. הסאונות שלנו מצוידות בניחוחות ארומטיים וקסומים. 

במתחם הפנימי, ישנן גם כן פינות ישיבה וכן מלתחות מאובזרות בכל מה שתצטרכו לרחצה והתארגנות מלאה.

 

עיסויים בספא פלמינגו..

העיסויים בספא פלמינגו הם גולת הכותר של הספא. הרי לשם כך התכנסנו..

ספא פלמינגו מציע מגוון רחב מאוד של עיסויים, כל אחד עם מטרה מעט שונה ועם טכניקת עיסוי שונה.

אנו יודעים שזה יכול לפעמים מעט מבלבל לבחור מהיצע כל כך גדול כמו כל דבר בחיים ולכן,

צוות הספא ישמח לעמוד לרשותכם ולייעץ לכם אודות העיסוי הכי מתאים עבורכם תוך שאלות מנות להבנת מה נכון בשבילכם.

לאחר שתבחרו עיסוי, תקבלו אותו מאחד מצוות המעסים המקצועי ביותר בתחום השייך רק לספא פלמינגו. 

כל אחד מצוות המעסים של הספא הינו בעל ניסיון רב שנים, ובעל ידע בכל סוגי העיסויים וכל טכניקות העיסוי השונות.

בנימה אישית.. על הספא היוקרתי והמומלץ בצפון

ספא פלמינגו מעצם היותו ספא יוקרתי בצפון, שומר על סטנדרט גבוה ובלתי מתפשר של ניקיון ותחזוקה.

כל זאת, על מנת לגרום לאורחים של הספא לחוות חוויה לא פחות ממושלמת.

שמירה על הפרטים הגדולים והקטנים כאחד היא זו שמבטיחה את החוויה הטובה והכוללת של האורחים בספא.

מאחר וספא פלמינגו שם את לקוחותיו בראש סדר העדיפויות, הניקיון, התחזוקה והשירות הם אבני דרך מאז הקמת הספא.

רוצים להאריך את השהות שלכם אצלנו במתחם הספא?

ספא פלמינגו מציע לאורחיו חבילות שוות במיוחד הכוללות הישארות ללילה באחד מחדרי הספא המפוארים שספא פלמינגו מציע לאורחיו.

אז אם אתם מחפשים ספא יוקרת בצפון, אל תהססו ובואו לחוות חוויה יוצאת דופן בספא פלמינגו.

התקשרו עכשיו לשריין את התאריכים הרלוונטיים עבורכם ושמעו את כל הפרטים אודות החבילות המגוונות שלנו.

קצת על הטיפולים במתחם..

ספא פלמינגו מציע מגוון רחב מאוד של עיסויים. אנו יודעים שלפעמים קשה לבחור מתוך היצע כלכך גדול, כמו בכל דבר בחיים. ולכן, אנו מציעים לכם את עזרתו של צוות הספא האדיב שלנו.

צוות הספא ישמח לעמוד לשירותכם ולהסביר לכם על כל עיסוי ועיסוי. הצוות ישאל אתכם שאלות מנחות שיובילו אתכם לבחור בעיסוי האידאלי עבורכם.

קצת על המתחם החיצוני..

ספא פלמינגו, ספא יוקרתי בצפון מציע לכם להנות מהנוף המשגע שיש לו להציע לכם בגינה הירוקה שלו. באמצע הגינה, ניצב לו הג'קוזי המפנק והמרווח שלנו שמזמין אתכם להתפנק ולהתרווח בו.

בגינה תוכלו למצוא מיטות שיזוף פזורות, פינות ישיבה נוחות וכורסאות עיסוי מקצועיות.

קצת על המתחם הפנימי..

במתחם הפנימי של הספא, יחכו לכם סאונות רטובות ויבשות לבחירתכם.

הסאונות של הספא, עוצבו במיוחד עבור האופי הפסטורלי של כל הספא והועשרו בניחוחות ארומטיים משגעים של פריחה והתחדשות.

במתחם הפנימי, יחכו לכם גם כן כורסאות עיסוי , פינות ישיבה ומלתחות מאובזרות בכל מה שתצטרכו לרחצה והתארגנות.

קצת על החבילות שלנו..

רוצים לחגוג את יום ההולדת שלכם אצלנו בספא? צריכים לארגן יום גיבוש לעובדים ולא מוצאים את המקום הנכון?

יש לך מסיבת רווקות ואת רוצה להפוך אותה למיוחדת במינה?

לאירועים כאלה ונוספים, תוכלו לסגור את כל מתחם הספא היוקרתי במיוחד עבורכם.

ספא יוקרתי בצפון שישמש רק את הקבוצה שלכם.

ספא יוקרתי בצפון

תוכן עניינים

שאלה: מה הכתובת של הספא?

תשובה: הספא נמצא ברחוב הפלמ"ח 51 חיפה

 

הספא פועל בכל ימות השבוע. באמצע שבוע הספא פתוח מ-10:00 על 18:00 ובסופי שבוע וחגים מ9:00 עד 16:00.

בספא תוכלו למצוא מגוון רחב של טיפולים החל מטיפולי רפלקסולוגיה, טיפולים לנשים בהריון (משבוע 16), עיסוי עם אבנים חמות, כוסות רוח, סוגי מסאז'ים שונים.

 

 

טווח המחירים של ספא יוקרתי בצפון הוא החל מ-150 שקלים לקבוצה ועד כ-1,000 שקלים לזוג כולל לילה במלון ועוד. מומלץ לפנות אלינו על מנת שנוכל למצוא לכם את הדיל המשתלם ביותר עבורכם.

 

לאחר תקופה לא קלה ובעקבות פניות רבות של לקוחות שמחפשים את הצורך ברגיעה ומילוי מצברים אצלנו בפלמינגו ספא 🌸 , אנחנו זמינים לארח אותכם באהבה החל מה16 לחודש . ניתן לבצע הזמנות עתידיות כאשר 10% מהרווחים יתרמו לכוחות הביטחון . עם ישראל ינצח 🇮🇱, שנדע ימים טובים יותר 🫶❤️
לקוחות יקרים , לאחר תקופה לא קלה ובעקבות פניות רבות של לקוחות שמחפשים את הצורך ברגיעה ומילוי מצברים אצלנו בפלמינגו ספא 🌸 , עם ישראל ינצח 🇮🇱, שנדע ימים טובים יותר

רוצים לשמוע על ההטבות השוות שלנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם!!

דילוג לתוכן