עיסוי מפנק בחיפה - החבילה כוללת מסאג מפנק וכניסה לספא

החבילה כוללת עיסוי חיפה מפנק כמובן כולל  כניסה לספא
החל מ320 שח ל45 דק – ניתן לבחור את מין המטפל 

דירוג ביקרות דירוג 4.4 מתוך 5 על סמך 93 ביקורות בפייסבוק
דירוג ביקרות דירוג 4.5 מתוך 5 על סמך 281 ביקורות בגוגל
*ביקורות מאומתות נכון ל- 2023
דירוג ביקרות דירוג 9.1 מתוך 10 על סמך 694 ביקורות בספא +

מסאג קלאסי מפנק

מעוניינים במסאג מפנק שיגרום לכם לשכוח מכל הקשיים והדאגות היומיומיות? מעוניינים במפלט מחיי היום
יום?

 אתרי ספא יציעו לכם חבילות ספא שונות שבבסיסם עומד מסאג מפנק שמהווה את נקודת החיבור בין
הגוף לנפש ונירוונה אמיתית.

רוצים לשמוע על ההטבות השוות שלנו?
השאירו פה למטה פרטים ונחזור אליכם!

מסאג קלאסי מפנק

370 עיסוי 60 דק'
  • החל מ
מבצע

מסאג קלאסי מפנק

320 עיסוי 45 דק'
  • החל מ
מבצע
עיסוי מפנק בחיפה עם מטפלים מקצועים וחוויה מפנקת ושלווה החבילה כוללת כמובן עיסוי מפנק בחיפה עם אווירה מקצועית ומפנקת וחדרי טיפולים מפנקים החבילה כוללת כמובן מסאג מפנק בחיפה וכניסה לספא
עיסוי מפנק בחיפה החבילה כוללת כמובן מסאג מפנק חיפה וכניסה למתקנים

עיסויים בפלמינגו ספא בחיפה:
החלטת לפנק את עצמך ביום כיף בפלמינגו ספא ?
החלטה נפלאה. ועכשיו, כל מה שעלייך לעשות זה לבחור את העיסוי המתאים עבורך מתוך מגוון רחב על
עיסויים שאנחנו מציעים. אנחנו יודעים. זה יכול ליהיות קצת מבלבל ואנחנו כאן כדי לעזור.
כדי לא ללכת לאיבוד בתוך כל האפשרויות,
אז במיוחד בשבילך הכנו
מדריך קצר שיעזור לקבל החלטה על העיסוי המתאים לך ביותר.

פלמינגו

כשמדובר ברוגע והתחדשות, אין כמו עיסוי מפנק בספא פלמינגו בחיפה. עיסוי מפנק מציע מגוון יתרונות, החל מהרפיה פיזית ונפשית של עיסוי מקצועי ועד לחוויות האישיות והמומלצות שהופכות כל ביקור למיוחד. במאמר זה נחקור את עולם העיסויים המפנקים, את ההיצע הייחודי של הספא המפנק וכיצד הם יוצרים את חווית הפינוק האולטימטיבית ליחידים וזוגות כאחד.

ניתן לקבוע מסאג מפנק חיפה אבל רצוי לתאם מראש 

ספא פלמינגו הממוקם באזור הציורי של חיפה הוא היעד שלכם לחוויית ספא מפנקת לעיסויים גם ברגע האחרון . ספא זה, השוכן בצפון הארץ, מציע את הסביבה המושלמת לעיסויים מפנקים ועוד. עם הסביבה השלווה שלו, זהו המיקום האידיאלי להירגע ולברוח מהלחצים של חיי היומיום כך שאם אתם החלטתם לברוח מהשיגרה הלוחצת שווה לקבוע אצלנו עיסוי מפנק בחיפה ליום הפינוק המושלם שלכם.

טיפול פנים מפנק

עיסוי מפנק אינו מוגבל לגוף, הוא משתרע גם על טיפולי פנים. טיפול פנים מפנק נועד להותיר את עורך רענן ומחודש. המטפלים המיומנים בספא פלמינגו מספקים מגוון אפשרויות, ומבטיחים שהפנים שלכם יקבלו את אותה רמת טיפול ותשומת לב כמו שאר הגוף.

עיסוי חיפה מפנק זוגי

לזוגות המחפשים חווית גיבוש מיוחדת, יום זוגי מפנק הוא הבחירה המושלמת. זוהי דרך מומלצת לבלות זמן איכות יחד וליצור זיכרונות מתמשכים. עיסויים מפנקים וטיפולי ספא מספקים הזדמנות לזוגות להתחבר ולהירגע בסביבה שלווה.

מסאג מפנק בצפון לזוג

אם אתם מחפשים להפיק את המרב מחוויית הפינוק שלכם, שקלו יום ספא מלא ומפנק לזוג. חבילה מקיפה זו כוללת לרוב עיסויים, טיפולי פנים ועוד, ומבטיחה שגם אתם וגם בן זוגכם תיהנו מיום של רגיעה ופינוק.

מסאג מפנק חיפה ארוחת בוקר

כמה חוויות ספא מפנקות מציעות את התענוג הנוסף של ארוחת בוקר טעימה. שילוב זה של עיסויים מפנקים וארוחת בוקר מעניק רובד נוסף של יוקרה וסיפוק, ומכין את הקרקע ליום מושלם.

עיסוי מפנק במרכז לזוגות

זוגות מחפשים פעמים רבות דרכים ייחודיות לחגוג את הקשר ביניהם, ויום ספא מפנק הוא בחירה מומלצת. השילוב של הרפיה ופינוק של עיסויים מפנקים וטיפולי ספא יכול לסייע בחידוש הקשר בין בני הזוג ולהפוך אותו לחוויה אידיאלית לזוגות.

ספא מפנק ליום הולדת

איזו דרך טובה יותר לחגוג יום הולדת מאשר עם חווית ספא מפנקת? ספא פלמינגו בחיפה מציע חבילות יום הולדת הכוללות עיסויים מפנקים וטיפולי ספא נוספים, מה שהופך אותו ליום בלתי נשכח.

עיסוי מפנק עדין ומרגיע

עיסויים מפנקים ידועים באופיים העדין והמרגיע. הם מספקים מגע מרגיע שממיס מתח ומתח, ומשאיר אותך מרגיש רענן ומחודש.

טיפולי ספא מפנקים חייבים לכלול עיסויי מפנק לכל אחד מבני הזוג זה כלל אצלנו 

בנוסף לעיסויים, טיפולי ספא מפנקים יכולים לכלול מגוון שירותים נוספים כמו קרצוף גוף, טיפולי פנים ועוד. טיפולים אלו נועדו להשלים את חווית הפינוק הכוללת.

יום ספא מפנק עם לינה

עבור אלה המעוניינים להרחיב את חוויית הפינוק שלהם, חלק ממכוני הספא מציעים אפשרויות לינה. חבילת ספא מפנקת ומפנקת זו כוללת לינה, ומבטיחה שתוכלו ליהנות מהעיסויים המפנקים ומשאר הטיפולים במלואם.

ספא מפנק לזוג בשבת

סופי שבוע הם הזמן המושלם לפנק את עצמכם או את יקירכם. חווית ספא מפנקת בשבת יכולה להיות דרך אידיאלית לזוגות לבלות את היום יחד, ליהנות מהאווירה השלווה ומטיפולים מרעננים.

עיסוי מפנק לזוגות בחיפה מתאים גם לזוגות דתיים

ספא פלמינגו מקבל בברכה סגנונות החיים ללא הבדל של דת צבע ומין , כולל אלה עם אמונות דתיות. הסביבה המכילה של הספא מבטיחה שכולם יוכלו ליהנות מהיתרונות של מסאז מפנק בחיפה וטיפולי ספא מפנק.

מסאג מפנק בצפון לאדם אחד

בין אם אתם אנשים פרטיים המחפשים קצת זמן לבד או פשוט מעדיפים חווית פינוק סולו, פלמינגו ספא מציע חבילות ספא מפנקות המיועדות לאדם אחד. חבילות אלו מספקות את אותה רמת פינוק ורוגע, המותאמת לצרכים הייחודיים שלכם.

המלצות ספא מפנקות

אם אתם חדשים בעולם מכוני הספא המפנקים, תמיד כדאי לחפש המלצות מאלו שהתנסו בכך. לשמוע על חוויות חיוביות של אחרים יכול לתת לך ביטחון בבחירת עיסוי מפנק כיעד ההרפיה הבא שלך.

ספא מלון מפנק

חלק ממכוני הספא המפנקים ממוקמים בנוחות בתוך בתי המלון, ומספקים לאורחים את האפשרות ליהנות משירותי הספא כחלק מהשהייה הכוללת שלהם. שילוב זה של אירוח יוקרתי ועיסויים מפנקים יוצר חוויה בלתי נשכחת באמת.

מתנת ספא מפנקת

עיסויים מפנקים וטיפולי ספא מהווים מתנות מעולות. בין אם זה לאירוע מיוחד או סתם כדי להראות למישהו שאכפת לכם, מתנת ספא מפנקת היא מחווה מתחשבת ומוערכת מאוד במיוחד שהיא כוללת בחבילה מסאג פינוק לאדם שאותו תרצו להפתיע  .

מכוני ספא מפנקים בחיפה

אם אתם בחיפה ומחפשים את חווית הפינוק האולטימטיבית שכוללת כמובן גם מסג פינוק בחבילה , פלמינגו ספא הוא המקום להיות בו. מסירותו של הספא למתן חווית פינוק אישית, מקצועית ומומלצת מבדילה אותו כאחד ממכוני הספא המפנקים המובילים באזור.

עיסוי ספא מפנק : המדריך האולטימטיבי להרפיה והתחדשות

היתרונות של עיסוי ספא מפנק

עיסוי ספא מפנק הוא חוויה מפנקת ומרעננת שיכולה להציע שפע של יתרונות לרווחתכם הפיזית והנפשית כאחד. הנה כמה מהיתרונות המרכזיים של עיסוי מקצועי:

הפגת מתחים: 

טיפול בעיסוי מוכר באופן נרחב בזכות יכולתו להקל על מתח ומתח. המניפולציה העדינה של השרירים והרקמות הרכות מסייעת לשחרר אנדורפינים, משככי הכאבים הטבעיים של הגוף, שיכולים לקדם הרפיה ולהפחית חרדה.

טיפול בכאב: 

עיסוי יכול להיות טיפול יעיל לכאבים כרוניים, כולל כאבי שרירים, כאבי פרקים וכאבי ראש. ידיו המיומנות של המטפל יכולות לסייע בשיפור זרימת הדם, הפחתת דלקת ושחרור מתח שרירים, מה שמוביל להפחתה משמעותית ברמות הכאב.

זרימת דם משופרת: 

עיסוי מגרה את מערכת הלימפה, אשר אחראית על פינוי מוצרי פסולת מהגוף. זרימת הדם המשופרת הזו יכולה לעזור להפחית נפיחות, לשפר את גוון העור ולקדם ניקוי רעלים כללי.

גמישות וטווח תנועה משופרים:  

עיסוי יכול לעזור להאריך ולמתוח את השרירים, מה שמוביל לגמישות וטווח תנועה משופרים. זה יכול להיות מועיל במיוחד עבור ספורטאים או אנשים הסובלים מנוקשות שרירים או מתיחות.

עייפות מופחתת: 

עיסוי יכול לעזור להילחם בעייפות ולשפר את רמות האנרגיה. ההרפיה העמוקה הנגרמת על ידי עיסוי יכולה לקדם שינה טובה יותר, להפחית את הורמוני הלחץ ולהגביר את רמות האנרגיה הכוללות.

רווחה נפשית משופרת: 

עיסוי יכול להיות בעל השפעה עמוקה על רווחה נפשית. ההשפעות המרגיעות והמרגיעות של עיסוי יכולות לעזור להפחית חרדה, לשפר את מצב הרוח ולקדם תחושות של שלווה ושלווה.

פינוק וטיפוח עצמי: 

עיסוי ספא מפנק הוא דרך נפלאה להתפנק בטיפול עצמי ולשים בראש סדר העדיפויות את הבריאות הפיזית והנפשית שלכם. זוהי הזדמנות לברוח מהלחצים של חיי היומיום ולהתמקד ברווחה שלך.

עיסויים ספא מפנקים מומלצים בחיפה

חיפה, עיר חוף יפהפייה בישראל, מציעה מגוון מכוני ספא ידועים המספקים חוויות עיסוי מפנקות במיוחד. הנה כמה מכוני ספא מומלצים ביותר בחיפה:

ספא פלמינגו חיפה: ממוקם בלב הכרמל, ספא פלמינגו חיפה הוא ספא מפואר המציע מגוון רחב של טיפולי עיסוי מפנקים, ביניהם עיסוי שוודי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי אבנים חמות ועיסוי ארומתרפי.

להתפנק בעיסוי ספא מפנק בחיפה

ברחו מהיומיום ופנקו את עצמכם בעיסוי ספא מפנק בחיפה. עם האווירה השלווה, המטפלים המיומנים והטיפולים המרעננים, הספא של חיפה מציע חוויה בלתי נשכחת שתשאיר אתכם רעננים, רגועים ומלאי חיים.

 

לסיכום

 עיסוי מפנק בספא פלמינגו בחיפה מציע מגוון הטבות ליחידים וזוגות. הסביבה השלווה, הטיפולים האישיים והסביבה המכילה הופכים אותו לבחירה מומלצת לכל מי שמחפש רגיעה, התחדשות ונגיעה של יוקרה. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או פשוט מחפשים עיסוי עדין ומרגיע מפנק, ספא פלמינגו דואג לכם.

 

מהם השלבים במסג מפנק בסגנון שוודי

העיסוי השוודי מתחיל משלב התכנון וההכנות וממשיך בשלבי העיסוי עצמו והשלבים האחריו. הנה השלבים המרכזיים בטיפול בעיסוי שוודי:

  1. תכנון והתאמה אישית:

    הטיפול בעיסוי שוודי מתחיל על ידי התכנון וההתאמה האישית של הטיפול לצרכי הלקוח. בשלב זה, נבחן את הצרכים הפיזיים והרגשיים של הלקוח ומסדרים את הטיפול בהתאם.

  2. שלבי החימום:

    הטיפול בעיסוי שוודי מתחיל על ידי שלבי חימום הגוף ושריריו. כאן, משתמשים בשיטות כמו שבהם המטפלים מתמחים לשחרור מתחים ולהכניס את הלקוח למצב של רגיעה והרגעה.

  3. העיסוי עצמו:

    בשלב זה, המומחה מבצע את העיסוי בהתאם לטכניקות השוודיות המתאימות לצרכי הלקוח. העיסוי כולל לחיצות, טריפות, תנועות מדויקות ושימוש בשמנים ארומטיים לשחרור מתחים וטיפול בשרירים ה.

  4. שלבי פריחה ושחרור:

    אחרי העיסוי, נכניס את הלקוח לשלבי הפריחה והשחרור. בשלב זה, הלקוח יתרומם למצב של רוגע ורגשות טובים, והמטפל ימשיך לעבוד על שחרור המתחים הרגשיים.

  5. שלבי סיום :

    הטיפול מסתיים בשלבי סיום , שבהם מתוחזקת הרגעה אחרונה . בשלב זה, ניתן להמליץ על טיפולים נוספים או לשוחח על איך לשמור על תחושת הרווחה שהושגה גם לאחר הטיפול.

כדאי לציין שהשלבים בטיפול יכולים להשתנות בהתאם למרצם של המטפל ולצרכי הלקוח.

עיסויים מפנקים

 עיסויים מפנקים הם טיפולים פיזיים שמיועדים לספק חוויה רגועה, מרגיעה ופנאי. עיסויים אלו נעשים באמצעות טכניקות עיסוי מרגיעות ורכות בדרך כלל באווירה מוזיקה, בשימוש בשמנים ארומטיים ובאופן כללי מיועדים ליצירת רגעי ניחות ורוגע.

עיסויים מפנקים כוללים מגוון סגנונות כמו עיסויי שלאצ'י, עיסוי רוזנטלי, עיסוי איורוודה, ועוד. כל אחד מהם מציין בטכניקות שונות כדי ליצור חוויה מיוחדת.

עיסויים מפנקים הם טיפולים שמתמקדים ביצירת חוויות נעימות ומרגיעות ויכול להיות חלק מיומיומיות אנושית לשחרור מתחים וליצור רגעים של ניחות ושלווה.

טיפים לעיסוי מפנק חיפה לבן או בת הזוג בספא פלמינגו בחיפה

עיסוי מפנק יכול להיות דרך נהדרת להראות לבן הזוג שלכם שאכפת לכם ושאתם רוצים ליצור עבורו חוויה מיוחדת ומרגיעה. בספא פלמינגו בחיפה, בו עיסויים מקצועיים ומומלצים הם הנורמה, יש לכם את התפאורה המושלמת לפנק את יקירכם. כאן נספק לכם כמה טיפים כיצד להפיק את המרב מעיסוי מפנק עבור בן או בת הזוג, ונבטיח שהחוויה תהיה גם אישית וגם בלתי נשכחת.

בחרו בספא המפנק המושלם בצפון

הצעד הראשון לפנק את בן הזוג בעיסוי הוא בחירת הספא הנכון. ספא פלמינגו (Flamingo Spa), השוכן בסביבה השלווה של הצפון, מציע אווירה שלווה ואידיאלית לחוויית עיסוי מפנקת. המיקום הציורי לבדו מכין את הקרקע ליום בלתי נשכח של רגיעה.

שקלו טיפול פנים מפנק

שדרגו את חווית הפינוק על ידי שילוב טיפול פנים מפנק לבן או בת הזוג. טיפול פנים יכול לספק התחדשות מלאה, ולהשאיר את בן הזוג שלך מרגיש רענן וזוהר. זוהי השלמה מצוינת לחוויית העיסוי המפנקת הכוללת.

התפנקו ביום זוגי מפנק

לחוויה מיוחדת באמת, שקלו להזמין יום זוגי מפנק בספא פלמינגו. עיסוי מפנק יכול להיות מהנה עוד יותר כאשר חולקים אותו עם יקירכם. זוהי דרך מומלצת ליצור זיכרונות מתמשכים ולהעמיק את הקשר ביניכם.

בחרו ביום ספא מפנק עם ארוחת בוקר

אם אתם רוצים להפוך את חווית הפינוק למיוחדת עוד יותר, לכו על חבילה הכוללת ספא מפנק עם ארוחת בוקר. מגע נוסף זה מוסיף חוויה קולינרית מענגת לרגיעה, והופך את היום לבלתי נשכח עוד יותר.

התאימו את הספא המפנק לבן או בת הזוג

זכרו כי חווית העיסוי המפנקת צריכה להיות מותאמת להעדפות של בן או בת הזוג. שוחחו עם מומחי הספא על מנת להבטיח שהעיסוי מותאם אישית ואידיאלי לצרכיהם. בין אם הם מעדיפים עיסויים עדינים ומרגיעים מפנקים או טכניקות טיפוליות ספציפיות יותר, ספא פלמינגו יכול להכיל.

בחרו בחבילת הספא המפנקת המושלמת

ספא פלמינגו בחיפה מציע מגוון חבילות ספא מפנקות המיועדות לאירועים שונים. בין אם מדובר בחגיגת יום הולדת, פינוק מיוחד לסוף השבוע או פשוט יום להירגע, יש חבילה שתתאים לרצונות של בן או בת הזוג שלכם.

גלו טיפולי ספא מפנקים ואירוח

הרחיבו את החוויה המפנקת על ידי בחינת טיפולי ספא נוספים או בחירה בספא מפנק עם לינה. אפשרות מפנקת זו מספקת את ההזדמנות ליהנות מהעיסוי המפנק ומטיפולים נוספים מבלי להרגיש ממהרים. זוהי דרך נהדרת לגרום לבן הזוג שלך להרגיש מפונק ומוקיר באמת.

הפתיעו את בן או בת הזוג עם מתנת ספא מפנקת

אחת הדרכים להבטיח שחוויית הפינוק של בן הזוג שלכם תהיה באמת מיוחדת היא להפתיע אותם עם מתנת ספא מפנקת. מחווה מתחשבת זו תוערך ותזכור במשך זמן רב.

המלצות ספא מפנקות עבורכם

אם אתם חדשים בעולם הספא המפנק, ספא פלמינגו הוא בחירה מומלצת ביותר. המתקנים המפוארים, המטפלים המיומנים ומגוון העיסויים המפנקים בהתאמה אישית הופכים אותו ליעד מוביל לזוגות המעוניינים לפנק את עצמם או אחד את השני.

צרו יום ספא מפנק לצרוב בזיכרון

לסיכום, עיסוי מפנק לבן או בת הזוג בספא פלמינגו בחיפה יכול להיות חוויה מיוחדת במינה. הסביבה השלווה, הטיפולים האישיים והסביבה המכילה יוצרים את הרקע המושלם לפינוק יקירכם. על ידי ביצוע הטיפים הללו ובחירת חבילת הספא המפנקת הנכונה, תוכלו להבטיח שהיום יהיה בלתי נשכח והעיסוי המפנק ישאיר את בן או בת הזוג שלכם רגועים, מחודשים ואהובים.

חבילה עיסוי מפנק בחיפה כולל מסאג מפנק בחיפה וכניסה למתקני הספא מושלם לחווית יום כיף מפנקת בחיפה עם כניסה למתחם הספא המושלם שלנו

יוצרים חוויה אינטימית מסאג מפנק בחיפה לבן או בת הזוג

עיסוי מפנק הוא דרך נפלאה להראות לבן הזוג שלכם כמה אכפת לכם ממנו ומעריכים אותו. זו הזדמנות להתחבר ברמה עמוקה יותר, גם פיזית וגם רגשית. כדי ליצור חווית עיסוי מפנקת בלתי נשכחת עבור בן / בת הזוג שלך, 

טיפים שווים במיוחד

צרו אווירה נעימה: 

צרו אווירה שלווה ומרגיעה בביתכם. עמעמו את האורות, הדליקו כמה נרות והשמיעו מוזיקה מרגיעה. ניתן גם לפזר שמנים אתריים עם ניחוחות המקדמים רגיעה ורוגע, כגון לבנדר או קמומיל.

חממו את השמן: 

בחרו שמן עיסוי שבן הזוג שלכם נהנה ממנו, כמו שמן קוקוס, שמן חוחובה או שמן שקדים. חממו מעט את השמן בידיים כדי שיהיה נוח יותר לעור של בן או בת הזוג.

התחילו בלחץ קל: 

התחילו את העיסוי בלחץ עדין, והגבירו בהדרגה את האינטנסיביות ככל שבן הזוג שלכם הופך רגוע יותר. שימו לב לרמזים של בן הזוג שלכם והתאימו את הלחץ בהתאם.

התמקדו באזורים מרכזיים:

 שימו לב במיוחד לאזורים של מתח או אי נוחות, כגון הצוואר, הכתפיים והגב. השתמשו בידיים, באמות ואפילו במרפקים כדי להפעיל לחץ ולשחרר לחץ.

שלבו משיכות ארוכות: 

משיכות ארוכות וזורמות יכולות להיות מרגיעות להפליא ועוזרות לקדם את זרימת הדם. השתמשו בידיים או באמות כדי להחליק בצורה חלקה על גופו של בן או בת הזוג, מהכתפיים ועד קצות האצבעות ומהצוואר ועד אצבעות הרגליים.

אל תשכחו את כפות הרגליים: 

כפות הרגליים יכולות להיות רגישות במיוחד ופתוחות לעיסוי. הקדישו תשומת לב מיוחדת לכפות רגליו של בן זוגכם, והשתמשו באצבעות ובאגודלים כדי לעסות כל בוהן ואת קשתות כפות רגליו.

סיימו בנגיעה עדינה: 

סיימו את העיסוי במשיכות קלות ומרגיעות, הפחיתו בהדרגה את הלחץ עד שתגיעו לעצירה מוחלטת. אפשרו לבן הזוג שלכם ליהנות מההרפיה המתמשכת ומתחושת הרווחה.

הציעו כיבוד:

 לאחר העיסוי, ספקו לבן או בת הזוג מים או תה צמחים כדי לעזור להם להחזיר נוזלים. אתה יכול גם להציע חטיף קל, כגון פירות טריים או יוגורט, כדי לחדש את האנרגיה שלהם.

לתקשר ולהתחבר:

 במהלך העיסוי, לתקשר עם בן הזוג שלך כדי להבטיח שהם מרגישים בנוח וליהנות מהחוויה. שאלו אותם איך הם מרגישים והתאימו את הטכניקה שלכם בהתאם.

 

 

הבהרה לגבי המידע

המידע והתכנים באתר אינם מהווים חוות דעת רפואית או תחליף רפואי להתייעצות עם רופא או מטפל ברפואה משלימה . כל חומר רפואי המופיע באתר זה הינו אינפורמטיבי בלבד ואין לראות בו בדרך כלשהי יעוץ רפואי ו/או המלצה לטיפול ו/או תחליף לטיפול. כל המידע והשירותים שמופיעים במאמרים באתר הינם כלליים ולא ניתן להתאימם באופן פרטני לצרכיו של כל אדם ואדם ועל כן ולצורך קבלת טיפול רפואי ו/או יעוץ אישי יש לפנות לרופא או מטפל מוסמך  . 
ניתן לקבוע יעוץ טלפוני או במקום . 

העיסוי השוודי נחשב לסגנון עיסוי מרכזי שמאחד בין גוף ונפש ויועד לשחרור לחץ, התחרות ומתחים פיזיים ורגשיים. השפעתו על בריאותך הרחבה לכך ניתן לקרוא אצלנו באתר

מחיר העיסוי משתנה בהתאם לאורך העיסוי , מחירון מלא אפשר למצוא אצלנו באתר

 

כן ניתן לבחור , מטפל או מטפלת בהתאם להעדפה

חבילות ספא בחיפה

לאחר תקופה לא קלה ובעקבות פניות רבות של לקוחות שמחפשים את הצורך ברגיעה ומילוי מצברים אצלנו בפלמינגו ספא 🌸 , אנחנו זמינים לארח אותכם באהבה החל מה16 לחודש . ניתן לבצע הזמנות עתידיות כאשר 10% מהרווחים יתרמו לכוחות הביטחון . עם ישראל ינצח 🇮🇱, שנדע ימים טובים יותר 🫶❤️
לקוחות יקרים , לאחר תקופה לא קלה ובעקבות פניות רבות של לקוחות שמחפשים את הצורך ברגיעה ומילוי מצברים אצלנו בפלמינגו ספא 🌸 , עם ישראל ינצח 🇮🇱, שנדע ימים טובים יותר

רוצים לשמוע על ההטבות השוות שלנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם!!

דילוג לתוכן