עיסוי הריון - עיסוי מותאם לנשים בהריון בחיפה

מתאים לנשים החל משבוע 16 להריון 

מחיר לעיסוי הריון בחיפה – החל מ320 שח ל45 דק – 

ניתן לבחור את מין המטפל
כולל כניסה לספא

דירוג ביקרות דירוג 4.4 מתוך 5 על סמך 93 ביקורות בפייסבוק
דירוג ביקרות דירוג 4.5 מתוך 5 על סמך 281 ביקורות בגוגל
*ביקורות מאומתות נכון ל- 2023
דירוג ביקרות דירוג 9.1 מתוך 10 על סמך 694 ביקורות בספא +

רוצים לשמוע על ההטבות השוות שלנו?
השאירו פה למטה פרטים ונחזור אליכם!

עיסוי הוליסטי לנשים בהריון. הטיפול מיועד לנשים בסוף החודש הרביעי להריונן והלאה, וכולל נשימה
מודרכת ועיסוי עדין בשמנים העוזר בהפגת עייפות ומתחים.
עיסוי לנשים הרות מיועד בעיקר להקלת הלחץ על גוף האישה ההרה, תקופה בה הגוף נמצא תחת עומס גדול מאוד.
במהלך ההיריון רבות סובלות מבעיות רוחניות ונפשיות נלוות – בעיות שינה, עיכול או ריכוז, שינויים
הורמונליים ועוד. תפקיד העיסוי הוא לאזן את זרימת האנרגיה בגוף כדי לפתור בעיות אלו ולאפשר תחושת רוגע ושלווה בקרב המטופלת.

עיסוי לנשים בהריון

הריון הוא תהליך שדורש מהאישה כוחות נפש וסיבולת גדולים. מעבר למנוחה שיכולה לעזור מאוד לאישה בהריון, גם עיסויים מקצועיים, המותאמים במיוחד לאישה בהריון ונעשים על ידי מומחים בנושא (לאחר יעוץ עם הרופא הפרטי שלכם לפני ) יכולים לשפר את אי הנוחות וההרגשה הכללית של אישה בהריון.

פלמינגו ספא, כאן כדי לשפוך לכם אור על עיסוי לנשים בהריון.

במה יכול לתרום עיסוי לנשים בהריון?

לעיסוי מיוחד שכזה ישנם יתרונות רבים המשפרים את מצבה של האישה בהריון, הן מבחינה בריאותית והן מהרגשה כללית ונפשית.

עיסוי לנשים בהיריון, יכול לשפר בהרבה את איכות השינה של האישה עקב ייצור של הורמוני מלטונין וסרוטונין המופרשים בעת העיסוי.

מעבר לכך, בעת העיסוי, יורדת רמת הקורטיזול בגוף – הורמון המכונה גם הורמון לחץ, ובכך משתפר מצב הרוח וההרגשה הנפשית של האישה בהריון ויורדות רמות הלחץ והחרדה.

בעת הריון, סביר להרגיש התכווצויות וכאבי שרירים. עיסוי מקצועי ונכון יפחית את הכאבים הללו וירפה את השרירים.

לא הרבה יודעים, אך מעבר ליתרונות רבים לאישה עצמה, עיסוי בהריון גורם להפחתת רמות הקורטיזול – הורמון הלחץ, גם אצל התינוק השוכן לו ברחם האם. 

ספא פלמינגו, מציע עיסוי לנשים בהריון חבילות ספא לנשים בהריון וטיפולים המועבר על ידי צוות מעסים מקצועי שיודע בדיוק איך לבצע עיסוי שכזה בצורה המקצועית ביותר.

עיסוי לנשים בהריון

320 עיסוי 45 דק'
  • החל מ
מבצע
חדר טיפולים בפלמינגו ספא שבו מתקיימים עיסויים כגון : עיסוי משולב עיסוי שוודי עיסוי קלאסי מפנק מומלץ להזמין מראש ולא מסאג בחיפה דקה 90 חיפה
עיסוי לנשים בהריון בחיפה החבילה המומלצת לבילוי זוגי בהריון עם שילוב של מסאז הריון וספא לנשים בהריון

עיסויים בפלמינגו ספא בחיפה:
החלטת לפנק את עצמך ביום כיף בפלמינגו ספא ?
החלטה נפלאה. ועכשיו, כל מה שעלייך לעשות זה לבחור את העיסוי המתאים עבורך מתוך מגוון רחב על
עיסויים שאנחנו מציעים. אנחנו יודעים. זה יכול ליהיות קצת מבלבל ואנחנו כאן כדי לעזור.
כדי לא ללכת לאיבוד בתוך כל האפשרויות,
אז במיוחד בשבילך הכנו
מדריך קצר שיעזור לקבל החלטה על העיסוי המתאים לך ביותר.

פלמינגו

ספא לנשים בהריון

עיסוי בהריון עם שמנים ארומטיים – יום ספא הריון בדגש על פינוק לאישה

עיסוי עם שמנים ארומטיים בהריון הוא יום פינוק לאישה שמחפשת עיסוי מפנק בתקופה המיוחדת של ההריון. העיסוי המפנק הזה מיועד לנשים בהריון ומתבצע על ידי מומחים בתחום שמכירים בצרכיהן המיוחדים.

חושבים על ספא לנשים בהריון ? כמה דברים שחשוב לדעת לפני העיסוי בהריון

עיסוי בערכים הרגשיות של נשים בהריון הוא מעין מסאג' רפואי, שבו משתמשים בשמנים ארומטיים טבעיים לצורך הרגעת הלקוחה והמסאג' עצמו. שמנים אלו מועילים ליצירת תחושת רוגע, שלווה והקלה על כאבים פיזיים כמו כאבי גב, רגליים וקצוות .

עיסוי בתחילת הריון הוא לא ממומלץ ונעשה אצלנו בספא החל משבוע 16 להריון.

המסאג' המפנק הזה יכול להתרחש בצורה פריטית עם עיסוי אישי, באווירה נעימה ומרגיעה, ולספק לאישה בהריון הרגשת טיהור רוח ונפש. היכולות הרפואיות של העיסוי עם השמנים הארומטיים כוללות הקלה על כאבי הגב הנפוצים בהריון, הקלה על כאבי רגליים ושוליים, והפחתת הלחות בעור הנמשכת יחד עם ההריון.

לא פחות חשוב, העיסוי גם מתמקד באזורים החשובים בערכים הגופניים של האישה, המצריכים טיפוח ותשומת לב מיוחדות בתקופת ההריון. כל אשה יודעת שעם ההריון משתנה הגוף וההופעה, והעיסוי הרפואי המדויק והמתוחזק יכול להיות מהנייה חשובה בתקופה זו.

היתרונות הפיזיים והרגשיים של עיסוי לנשים בהריון

על פי תגליות רפואיות, המסאג' יכול גם לסייע לשחרור שרירים מתוך התחושה לחות בריח נעימה. זהו אזור בו המתמחים בעיסוי לנשים בהריון מתחילים את הטיפוח, מתוך הבנה לרמות הלחות המשתנות בעור, ומבצעים את העיסוי בהתאם. באופן כללי, הטיפול כולל את השוליים, הרגליים, הגב ואזורי הבטן.

 

הערך הרוחני של עיסוי בהריון

מעבר לתועלות הפיזיות, עיסוי בהריון יכול גם לשפר את הרגשת הרוה של האשה, להפיג עייפות, ולהקל על תחושות של לחץ וחרדה שעשויות להופיע בתקופה זו. הרגשות החיוביים שנשמעים במהלך העיסוי יכולים להקל גם על מחוייבויות יומיומיות ולסייע לאישה בהריון לסבור ברוחניות ובנחת עם התהליך הגופני המשתנה.

 

שמנים ארומטיים מומלצים לעיסוי בהריון

מסאז בהריון מיועד לנשים בהריון והוא משלב עיסוי בשמנים ארומטיים הוא גם הזדמנות לסייג ולהנות מרגעים של אינטימיות עם העוברת. הרגעים האלו מתמצצים ברוב המקרים כחוויה נפלאה שבה אפשר לחבר גם עם התינוק העתידי. היכולות הרפואיות של שמנים ארומטיים כמו שמן לבנדר ושמן רוזמרין מסייעות ביצירת אפקטים רגשיים חיוביים ורוגע רוח.

 

התחשבות בצרכי האישה בהריון עם שילוב מסאז בהריון 

בעת מסאג לנשים בהריון מומלץ להשתמש בשמנים ארומטיים, יש לשים דגש על בריאות האישה והתינוק. יש לוודא כי השמנים מגיעים ממקור אמין ונקיים, וכי המסאג' מתבצע בידי מטפלים מקצועים שמכירים בצרכיהן הייחודיים של נשים בהריון.

 

הרגשות החיוביים שנשמעים במהלך מסאג לנשים בהריון

מבחינת השמנים המרגיעים, ממליצים רוב המומחים לשימוש בשמנים ארומטיים כמו שמן לבנדר או שמן רוזמרין. נכון למרץ הנוכחי, יש לשום דגש על שמנים ארומטיים אלו ועל טיהור העיסוי המפנק וזהו מסאז מומלץ במהלך הריון .

הטיהור הרוחני בעזרת עיסוי בהריון

 

בגמר העיסוי בשמנים ארומטיים, נשים בהריון מרגישות הרבה יותר נשימה ושלווה. רגעים אלו מסייעים להן לחוות את ההריון בתחושת אינטימיות ושלווה רוחנית, תוך התחשבות בצרכיהן הייחודיים ביותר

יתרונות העיסוי בהריון - פינוק לאישה בהריון רגשי ופיזי לנשים

כאשר אישה נכנסת לתקופת ההריון, היא נתקלת בשינויים רבים בגופה וברגשותיה. זהו זמן מרהיב ואותנטי בחייה, אך גם זמן שבו תחושות פיזיות ורגשיות שונות עלולות להשתנות ולהתערער. עיסוי לנשים בהריון בספא בחיפה היא דרך מצוינת להפוך את תקופת ההריון לזמן של נפילת רוגע, נחת, ושלווה.

מענה לצרכים פיזיים משתנים באמצעות מסאז לנשים בהריון

כאשר ההריון מתקדם, ולא מדובר על תחילת הריון מגיע שלב שנשים חוות שינויים פיזיים משמעותיים בגופן. עיסוי בהריון מותאם לצרכי הנשים בשלבים שונים של ההריון. בשלבי ההריון המוקדמים, העיסוי יכול להיות מותאם לכאבים בגב, כאבי רגליים, ועייפות כללית. בשלבים מתקדמים יותר, כשהלחות בעור מתרגשת ונשים מרגישות עור רגיש יותר, מסאז לנשים בהריון יכול לסייע בהרגעת התחושות והקלה .

ניצול הרגעים לפינוק עצמי

עיסוי בהריון הוא גם זמן פרטי לנשים, בו הן יכולות לפנק את עצמן ולהרגיע את גופן ורוחן. תחושות הרגעות ושלווה במהלך העיסוי יכולות לשמש כדרך לסדר את רגשות הלחץ והחרדה שעשויים להופיע בתקופה זו.

הקשר עם התינוק העתידי

מסאז מומלץ בהריון כיוון שהוא מאפשר גם לנשים ליצור קשר אינטימי עם התינוק העתידי. במהלך העיסוי, הנשים מרגישות את התנועות והרגשות בגופן, וניתן לקשר עם התינוק להתרחש בצופן.

הרגשות החיוביים שמתנצלים במהלך העיסוי

בגמר העיסוי משלבים שימוש בשמנים ארומטיים, לאחריו נשים בהריון מרגישות נשימה קלה יותר ושלווה.

יתרונות פיזיים של עיסוי בהריון

הקלה על כאבי גב ורגליים-בתקופת ההריון, עומס הגובה גופני משתנה ונוצר עומס גדול על שרירי הגב והרגליים. עיסוי בשמנים ארומטיים יכול להקל על כאבי הגב והרגליים ולסייע בהפחתתם.

הקלה על כאבי שוליים- תחושות שוליים יוצרות בגלל ההריון וגורמות לכאבים ותחושה לסוף. עיסוי בשמנים ארומטיים יכול להיות פתרון מושלם להפחתת הכאבים והתחושה של סוף.

יתרונות רגשיים של עיסוי בהריון

סדר ברגשות: בתקופת ההריון, תחושות שונות ונשנות עשויות להתערער. עיסוי בשמנים ארומטיים יכול לעזור ביצירת סדר ברגשות ובהפחתת רמות לחץ וחרדה.

נפילת רוגע ושלווה: עיסוי בהריון הוא זמן שבו נשים יכולות להתרגע וליהנות מנפילת רוגע ושלווה רוחנית. זהו זמן שבו נשים יכולות להתמודד עם התחושות השונות בשקט ובשלווה.

אינטימיות עם התינוק: העיסוי בהריון מאפשר לנשים לקרב אל תינוקן העתידי בצופן. זהו זמן שבו נשים יכולות לחוות את התנועות וההתפתחות של התינוק ולבנות קשר עמוק איתו עוד לפני שהוא נולד.

פינוק רגשי: כשנשים מתענגות על עיסוי בשמנים ארומטיים, הן מרגישות פינוק רגשי שמשפר את הרוח והתחושה הכללית בעת ההריון.

עיסוי לנשים בהריון הוא דרך נהדרת להנות מרגעים של פינוק, רוגע, ואינטימיות בתקופה המיוחדת הזו.

9 טיפים והמלצות לנשים בהריון בנוגע לעיסוי בחיפה:

עיסוי בהריון – המתנה שלך ליום פינוק לאישה בחיפה

בתקופת ההריון, אחת מהמתנות הטובות ביותר שנשים בהריון יכולות לתת לעצמן היא יום פינוק במסאג' מפנק בחיפה. כאשר את תופסת לרגליים תמונת מסאג' מושלמת עבורך, הנה כמה טיפים חשובים והמלצות כיצד למצוא את המסאג' המתאים לך.

טיפ 1: מסאג' מותאם להריון

כאשר את מחפשת מסאג' בחיפה בתקופת ההריון, חשוב לוודא שהמטפל מיומן בעיסוי לנשים בהריון. עדיף לבחור מקום שמבין את הצרכים הפיזיים והרגשיים של נשים בהריון ויודע כיצד לטפל בהן באופן מתאים.

טיפ 2: תכנני מראש את מסג בהריון

חשוב לתכנן את הזמן שלך למסאג' בצורה מדויקה ולוודא שהטיפול זמין בזמן שהוא נוח לך. זהו זמן שבו את יכולה להתרגע, להתנהל ולהיכנס לתהליך של פינוק ושלווה.

טיפ 3: בדקי ביקורות והמלצות

לפני שאת מגשימה את חלום של מסאז' בחיפה, המלצות וביקורות הן הכלי הטוב ביותר להתעדף על את המקומות הנכון ביותר עבורך . בדקי ברשת ובמדיה השונים אילו מקומות קיבלו המלצות חיוביות ואילו קיבלו ביקורות טובות מלקוחות.

טיפ 4:  שדרגו את החוויה והפכו אותו לבילוי זוגי בהריון בחיפה עם עיסוי הריון 

למה לא להפוך את הלימון ללימונדה ובשפה פשוטה למה לא לנצל את ההזדמנות ולהפוך את זה לחוויה שכוללת בילוי זוגי בהריון בחיפה ולשדרג אותה שתכלול גם עיסוי הריון ולהנות מכל העולמות .

 

טיפ 5: קבעי תואם

אחרי שמצאת את המטפלים המתאים לך,יש לתאם לשעות הפנויות שלך ולשעות הפעילות של הספא . חשוב גם כדי לוודא שהמטפלים מוסמכים לעיסוי הריון ויש טיפול הריון זמין באותה השעה.

טיפ 6: נצילי את המסאג' המומלץ

הנשים בהריון יכולות למצוא עיסויים מומלצים שמיומנים בעיסוי לנשים בהריון. כשמצאת את מטפל הנכון, תוכלי לבחור את העיסוי הכי מפנק והכי נכון לך.

טיפ 7: הימנעי ממסאג' בשבוע 1-13

ממומלץ להיות על קריאה לספק הריון אם תרצי להנות ממסאג' בשבועות 1-13. תקופת ההריון המוקדמת רגישה יותר, ומסאג'ים מרגעי הרחם עשויים להיות פוטנציאלית מסוכנים.

טיפ 8: הרגשת נוח בכל מרגע

בחרי את המסאג'סטים שאת מרגישה איתו בנוח, שאת מחוברת אליו , ובבטחת בו. אם במהלך המסאג' את מרגישה חולשה כלשהי או לא טוב, עצרי את העיסוי ותפני למטפל ובמקרה הצורך לרופא על מנת לוודא שהכל בסדר.

טיפ 9: תבררי את פרטים

לפני המסאג' מפנק בחיפה, כדי לברר ולשאול את המסאג'סטים את כל הפרטים החשובים. אל תהססי לשאול על השיטות שהוא משתמש, המחירים, תנאי תשלום וכל השאלות הפרטיות שיש לך.

 

עיסוי בהריון - נכון ובטוח

כאשר אשת הריון מחליטה לחפש מרגעי פינוק ושלווה במסאג' מפנק בחיפה, הבטחון והבטיחות שלה הם בראש סדר העדיפויות. עיסוי בהריון הוא דרך נהדרת להנות מרגעי רוגע וטיפוח עצמי, אך כדאי להיות מודעת להתנהגות בטוחה ולבחון את הגינה של הטיפול.

התנהגות בטוחה במסאג' לנשים בהריון

בחיפה, המסאג'נים בפלמינגו ספא בחיפה מיומנים ומתמחים בעיסויים לנשים בהריון. כאשר אשת הריון מחליטה לפנות למסאג'ן בפלמינגו ספא, כדאי להיזהר בכמה נקודות מרכזיות:

הגינה של עיסוי בהריון

  1. המטפל מתמחה בעיסוי לנשים בהריון

    חשוב לוודא שמהסאיסט מבין את הצרכים הייחודיים של נשים בהריון ויכול להעניק טיפול בטוח ומתאים להן.

  2. תיקון מסוים:

    במהלך ההריון, יש חלקים בגוף שמסוכנים יותר לעיסוי. הסבירי למסאג'ן את מהלך ההריון והודיני אילו אזורים ניתן לטפח בהם.

  3. שתיית מים:

    כאשר אשת הריון משתתפת במסאג', כדאי להביא עימה מים לשתייה תדירה. המים מחייבים השקייה מתוך המוגבלות במסאג'נים.

  4. שמירה על הנוחות:

    השמירה על נוחות עיסוי נשים בהריון זה דבר חשובה מאוד. כדאי להודיע על אי הנוחות או כאבים ולוודא שהמסאג' הוא נעים ומרגיע.

בטחון התינוק

כאשר את מתכננת לעשות עיסוי בחיפה, חשוב לוודא שגם התינוק בבטן נשמר ובבריאות. אנחנו בספא פלמינגו בחיפה מתחייבת לטפל בזה, 

שמירה על הנשימה תקינה וסדירה חשוב מאוד במהלך עיסוי נשים בהריון 

המטפלים בפלמינגו ספא ישימו דגש גם על השמירה על הנשימה וסדירה במהלך המסאג' לנשים בהריון. הנשימה הנכונה יכולה לשפר את חוויית המסאג' ולהקל על ההריון.

שמירה על רגשות חיוביים

המסאג' בהריון צריך להיות חוויה חיובית ונעימה. זה הזמן להיפנות למסאג' בחיפה על מנת להרגיע את הנפש ולחיות רגעים של רוגע ושלווה בתקופה המיוחדת הזו.

בבחירת מסאג' בחיפה, תעריכי כי תוכלי להנות מעיסוי בהריון בבטחון ובשלווה. כשתתחשבי לבטחון ותשתמשי בשמנים ארומטיים, תוכלי ליצור חוויה נפלאה של פינוק ותחושות חיוביות בתקופת ההריון המיוחדת.

הבהרה לגבי המידע

המידע והתכנים באתר אינם מהווים חוות דעת רפואית או תחליף רפואי להתייעצות עם רופא או מטפל ברפואה משלימה . כל חומר רפואי המופיע באתר זה הינו אינפורמטיבי בלבד ואין לראות בו בדרך כלשהי יעוץ רפואי ו/או המלצה לטיפול ו/או תחליף לטיפול. כל המידע והשירותים שמופיעים במאמרים באתר הינם כלליים ולא ניתן להתאימם באופן פרטני לצרכיו של כל אדם ואדם ועל כן ולצורך קבלת טיפול רפואי ו/או יעוץ אישי יש לפנות לרופא או מטפל מוסמך  . 
ניתן לקבוע יעוץ טלפוני או במקום . 

עיסוי הריון מתקיים החל משבוע 16 להריון 

התמחור המומלץ לעיסוי בהריון יכול להשתנות, אך מומלץ לייעץ עם איתנו לגבי מחירים והצעות מיוחדות.

חבילות ספא בחיפה

לאחר תקופה לא קלה ובעקבות פניות רבות של לקוחות שמחפשים את הצורך ברגיעה ומילוי מצברים אצלנו בפלמינגו ספא 🌸 , אנחנו זמינים לארח אותכם באהבה החל מה16 לחודש . ניתן לבצע הזמנות עתידיות כאשר 10% מהרווחים יתרמו לכוחות הביטחון . עם ישראל ינצח 🇮🇱, שנדע ימים טובים יותר 🫶❤️
לקוחות יקרים , לאחר תקופה לא קלה ובעקבות פניות רבות של לקוחות שמחפשים את הצורך ברגיעה ומילוי מצברים אצלנו בפלמינגו ספא 🌸 , עם ישראל ינצח 🇮🇱, שנדע ימים טובים יותר

רוצים לשמוע על ההטבות השוות שלנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם!!

דילוג לתוכן