החל מ320 שח ל45 דק כאשר לפעמים אפשר לסגור עיסוי בחיפה בדקה 90 
כמובן שניתן לבחור את מין המטפל.
אצלנו חוץ מעיסוי בחיפה החבילה כוללת כניסה לספא.
 ככה שמקבלים 2 במחיר של אחד ומרוויחים ממש חווית ספא דקה 90 בחיפה .

דירוג ביקרות דירוג 4.4 מתוך 5 על סמך 93 ביקורות בפייסבוק
דירוג ביקרות דירוג 4.5 מתוך 5 על סמך 281 ביקורות בגוגל
*ביקורות מאומתות נכון ל- 2023
דירוג ביקרות דירוג 9.1 מתוך 10 על סמך 694 ביקורות בספא +

רוצים לשמוע על ההטבות השוות שלנו?
השאירו פה למטה פרטים ונחזור אליכם!

עיסוי בחיפה שוודי קלאסי

עיסוי שוודי הוא שיטת עיסוי המשתמשת בשמנים להרגעה ולהנאת הלקוח. העוסקים בעיסוי השוודי שמים
דגש על האווירה, שבה נעשה העיסוי.
העיסוי השוודי פותח על ידי ֶפּר הנריק לינג (פרופסור שוודי לרפואת ספורט) בתחילת המאה ה-19 ,כשיטה
לריפוי באמצעות שיפור זרימת הדם במערכת הלימפה בגוף. לינג פיתח שישה יסודות, שבהם נוהגים בטכניקת העיסוי:
ליטוף – העברת ידי המעסה בתנועות עדינות על האזור המיועד.
עיסוי עמוק – דחיפה וגלגול כף היד באזורי שרירים.
חיכוך – יצירת חיכוך לחימום רקמות.
הקשות קצביות – בעזרת גב כף היד בשרירים ובשכמות.
לחיצה – באמצעות האגודלים ישירות על שריר ובצד עמוד השדרה.
רטט – תנודות מהירות של הידיים לשחרור וחימום השריר.
יסודות אלו התבוללו עם השנים יחד עם טכניקות עיסוי הולנדיות דומות, והתחברו למה שנקרא כיום: "עיסוי
קלאסי" או "עיסוי אירופאי". כיום, הדגש של העיסוי השוודי הוא על ההיבטים הפסיכולוגיים והרוחניים של
הטיפול. לטענת המעסים, בנוסף ליתרונות הפסיכולוגיים, קיימות לעיסוי השפעות חיובית גם על כל מערכות
הגוף, רפיון ושחרור שרירים, שיפור מחזור הדם, שחרור כאבי ראש, זירוז חילופי החומרים בגוף ועוד. משך
העיסוי נע בדרך כלל בין 45 דקות לשעה וחצי.

עיסוי שוודי קלאסי

420 עיסוי 90 דק'
  • החל מ
מבצע

עיסוי שוודי קלאסי

370 עיסוי 60 דק'
  • החל מ
מבצע

עיסוי שוודי קלאסי

320 עיסוי 45 דק'
  • החל מ
מבצע
עיסוי שוודי אצלנו אפשר לקבוע גם בדקה 90 כך מסאג בחיפה דקה 90 חיפה אפשר לסגור אצלנו

עיסויים בפלמינגו ספא בחיפה:
החלטת לפנק את עצמך ביום כיף בפלמינגו ספא ?
החלטה נפלאה. ועכשיו, כל מה שעלייך לעשות זה לבחור את העיסוי המתאים עבורך מתוך מגוון רחב על
עיסויים שאנחנו מציעים. אנחנו יודעים. זה יכול ליהיות קצת מבלבל ואנחנו כאן כדי לעזור.
כדי לא ללכת לאיבוד בתוך כל האפשרויות,
אז במיוחד בשבילך הכנו
מדריך קצר שיעזור לקבל החלטה על העיסוי המתאים לך ביותר.

פלמינגו

עיסוי שוודי קלאסי

עיסוי השוודי הוא למעשה נקרא לרוב עיסוי קלאסי
הוא סוג מיוחד של עיסוי הנגזר מהמסורת השוודית. הוא מאוד פופולרי בעולם ומצוין במספר תרבויות בדרום אירופה, ובעיקר בשוודיה, ממנה נגזר שמו.

הוא מתמקד בשחרור לחץ ומתח מהשרירים באמצעות לחצים וטכניקות מיוחדות. העיסוי השוודי ידוע בכך שהוא משלב טכניקות מגוונות, כוללות לחיצות קטנות ותנועות מדויקות בשילוב עם שימוש בשמנים ארומטיים לשיפור חווית העיסוי.

פופולריות העיסוי

עיסוי השוודי פופולרי ביותר בערים רבות ברחבי העולם, ולמרות שמקורו בשוודיה, הוא מסופק ומלמד בארצות רבות.

מי שפתח את טכניקת העיסוי השוודי הוא פרידריך פרינץ (Per Henrik Ling), שהתפתח בתחילת המאה ה-19. פרינץ היה מומחה בספורט והתרגשות פיזיקלית, והוא פיתח את הטכניקות האלמנטריות של העיסוי השוודי על מנת לשפר את בריאותו ותפקותו הפיזיקלית.

מאז, טכניקות העיסוי השוודי התפשטו ברחבים ונכללו בתחום הרפורמה והבריאות. הן במרפאות פיזיות והן בספא ובמתחמי ספורט, העיסוי השוודי הפך לסגנון פופולרי בעיסויי רפורמה ושחרור מתחים.

עיסוי השוודי כיום

העיסוי השוודי נחשב לטכניקת עיסוי מרכזית ומומלצת לשחרור מתחים, לשיפור זרימת הדם, ולהתרגשות פיזיקלית ורגשית. הוא נלמד כחלק מההכשרה של מומחי עיסוי ורפורמה וניתן למצוא מגוון קורסים וסדנאות בתחום זה.

העיסוי השוודי הגיע למגוון תחומים כמו טיפוח, ספורט, רפורמה פיזיקלית ואף טיפוח פנים. זהו אחד מהסגנונות המרגיעים והמוערכים ביותר שכיום ניתן למצוא במרבית בתי הספא ומתחמי הטיפוח והטיפול .

 

למה לבחור בעיסוי שוודי?

העיסוי השוודי נחשב לסגנון עיסוי מרכזי שמאחד בין גוף ונפש ויועד לשחרור לחץ, התחרות ומתחים פיזיים ורגשיים. השפעתו על בריאותך יכולה להיות מרשימה ורחבה:

שחרור מתחים משרירים:

עיסוי השוודי משתמש בטכניקות של לחיצות וטריפות מדויקות כדי לשחרר מתחים ועייפות משרירי הגוף. זה יכול לסייע בהפחתת כאבי גב, צוואר, כתפיים ובשחרור מכאבים שמקורם בלחץ בשרירי הגוף.

שיפור זרימת הדם:

העיסוי השוודי עשוי לסייע לשפר את הזרימת הדם בגוף. זה יכול להביא לשחרור מתחים בשרירים, לשפר אספקת חמצן ותפקוד תאי, ולעזור בהחמרת פצעים ופציעות מרצונך.

רווחה רגשית:

העיסוי השוודי מסייע ליצור רגשות של שלום ורווחה נפשית. זה עשוי להפריע לחרדה ולמתחים רגשיים, ולעזור בהפחתת דיכאון ובהתחשבות.

הקלה על בעיות גופניות:

העיסוי השוודי עשוי להקל על בעיות אחוזת הגוף לשפר את הישיבה, 

שיפור איכות השינה:

עיסוי שוודי נחשב גם למרגיע רגשית ולסייע בהפחתת עייפות. הפרקציות שלו יכולה לשפר את איכות השינה.

שיפור זרימת החומרים הגורמיים:

עיסוי שוודי יכול לשפר את זרימת החומרים הגורמיים בגוף, הכוללים הורמונים ונוגדני דלקת. זה עשוי לשפר את פעילות המערכת החיסונית ולהקל על בעיות כרוניות כמו דלקתות.

שיפור גמישות ותנועה:

העיסוי השוודי עשוי לשפר את הגמישות שלך ואת יכולת התנועה, מה שיכול להפחית את הסיכון לפציעות ולחזק את מערכת התמיכה של השרירים.

מניעת כאבי ראש:

כמו עיסוי רגשי ושחרור מתחים פיזיים, העיסוי השוודי יכול לסייע למנוע כאבי ראש ולהפחית את המתחים המסבירים אותם.

מחזור הנשימה:

הרגעה ושחרור מתחים עשויים לשפר מחזור הנשימה ולעזור לך להתנשם כראוי, מה שמקנה לך תחושה טובה ואנרגיה.

מהם השלבים בעיסוי חיפה בסגנון שוודי

העיסוי השוודי מתחיל משלב התכנון וההכנות וממשיך בשלבי העיסוי עצמו והשלבים האחריו. הנה השלבים המרכזיים בטיפול בעיסוי שוודי:

  1. תכנון והתאמה אישית:

    הטיפול בעיסוי שוודי מתחיל על ידי התכנון וההתאמה האישית של הטיפול לצרכי הלקוח. בשלב זה, נבחן את הצרכים הפיזיים והרגשיים של הלקוח ומסדרים את הטיפול בהתאם.

  2. שלבי החימום:

    הטיפול בעיסוי שוודי מתחיל על ידי שלבי חימום הגוף ושריריו. כאן, משתמשים בשיטות כמו שבהם המטפלים מתמחים לשחרור מתחים ולהכניס את הלקוח למצב של רגיעה והרגעה.

  3. העיסוי עצמו:

    בשלב זה, המומחה מבצע את העיסוי בהתאם לטכניקות השוודיות המתאימות לצרכי הלקוח. העיסוי כולל לחיצות, טריפות, תנועות מדויקות ושימוש בשמנים ארומטיים לשחרור מתחים וטיפול בשרירים ה.

  4. שלבי פריחה ושחרור:

    אחרי העיסוי, נכניס את הלקוח לשלבי הפריחה והשחרור. בשלב זה, הלקוח יתרומם למצב של רוגע ורגשות טובים, והמטפל ימשיך לעבוד על שחרור המתחים הרגשיים.

  5. שלבי סיום :

    הטיפול מסתיים בשלבי סיום , שבהם מתוחזקת הרגעה אחרונה . בשלב זה, ניתן להמליץ על טיפולים נוספים או לשוחח על איך לשמור על תחושת הרווחה שהושגה גם לאחר הטיפול.

כדאי לציין שהשלבים בטיפול יכולים להשתנות בהתאם למרצם של המטפל ולצרכי הלקוח.

אזורי התמקדות בעיסוי שוודי

עיסוי השוודי יכול גם להתמקד באזורים בהתאם לבקשות הלקוח וניתנים לבחירה

עיסוי גוף: 

עיסוי גוף הוא טיפוח פיזי שמיועד לשני המינים ונפוץ לכל הגילאים. הוא כולל טכניקות שונות לעיסוי שרירים ופרקציות של שונות במטרה לשחרר מתחים, להרגיע את הרוח, ולשפר את הרווחה הכללית. עיסוי הגוף עשוי להיות חלק מתכנית טיפוח רוחנית ופיזית שמטרתה שיפור הבריאות והרווחה הכללית של האדם.

מסאז לגבר: 

מסאז לגבר הוא טיפוח פיזי שמיועד בעיקר לגברים. הוא מתמקד בשחרור מתחים בשרירים ובשיפור הרווחה הפיזית והרגשית. ניתן למצוא סוגים שונים של מסאז לגבר, כוללים את המסאז השוודי, הספורטיבי, התאילנדי ועוד. כל סגנון מציין בטכניקות שונות לעיסוי, והטיפול מתאים לצרכי הלקוח.

עיסוי גב: 

עיסוי הגב הוא סגנון פופולרי שמיועד לשחרור מתחים ולהפגת כאבים באזור הגב. גב הוא אחד מהאזורים בגוף שגרמי עייפות ולחץ יכולים להתייצב בו בקלות. העיסוי הגב משתמש בטכניקות שונות על מנת לשחרר את שרירי הגב, לשפר את זרימת הדם, ולהפיג את הכאבים. העיסוי הגב יכול להיות מועיל לאנשים שסובלים מבעיות גב, כולל כאבי גב תחתיים וחזיתיים, ולאנשים שרוצים לשחרר מתחים יומיומיים בגבם

עיסוי שבדי: 

עיסוי שבדי הוא סגנון עתיק ומסורתי שמקורו באזורי המזרח התיכון והעממים הבדאים. זהו סגנון שמשלב בין עיסוי מעמיק לשרירי הגוף עם שימוש בשמנים ארומטיים וטכניקות שבדיות מסוימות. העיסוי השבדי יכול לסייע בשחרור מתחים פיזיים ורגשיים, בשיפור הדם, ובהרגעה כללית. בנוסף, השמנים הארומטיים המשמשים בעיסוי שבדי עשויים להוסיף לחוויה בריח טוב.

עיסוי צוואר: 

עיסוי הצוואר הוא סגנון פופולרי שמתמקד בשחרור מתחים ושחרור שרירי הצוואר. כלי רגליים נכונים יכולים להביא להרגעה ושחרור כאבי צוואר ולשפר את נציגות התנועה של הצוואר. עיסוי הצוואר יכול להיות חלק מטיפול רפורמי במקרים של כאבי צוואר או מתחים.

עיסוי מרגיע: 

עיסוי מרגיע הוא סגנון שמיועד ליצירת רגעי הרגעה ונוחות. זהו טיפוח שלא מתמקד בשחרור מתחים או בשיפור גמישות, אלא ביצירת רוגע רגשי והתרגעות. העיסוי המרגיע משתמש בתנועות רכות ומתוןות על מנת להפיג דיכאון וליצור רוגע פנימי.

עיסוי שוודי הוליסטי: 

עיסוי שוודי הוליסטי הוא סגנון טיפוח פיזי שמכניס לחשיבה את הגוף, הנפש, והרוח ככלות. המושג "הוליסטי" מעיד על היבט משולב של שלושת היבטים האלה ועל ראייה כללית של האדם כמערכת מאוחדת. בסגנון זה, המומחה מתחיב לשחרור מתחים פיזיים ורגשיים, לשפר את זרימת הדם, וליצור רגעים של שלווה ורגעים פרטיים בהם הלקוח מרגיש נחוץ.

עיסוי שוודי הוליסטי משתמש בטכניקות עיסוי מגוונות, בכלל לחיצות ותנועות עדינות כדי לשחרר מתחים פיזיים בשרירי הגוף ובשמירה על הרמות אנרגייה מאוזנות. הוא גורם להרגעה רוחנית ומרגיעה ומעניק תחושה של רווחה כללית.

עיסוי שוודי הוליסטי עשוי להיות חלק מתוכנית טיפוח מקיפה שמיועדת לשפר הרבה אופן שונים את הבריאות והרווחה הכללית של האדם. בנוסף, הוא יכול להיות חלק מאספקת טיפולי נשמה ושיפור התחושה של האדם לעצמו ולסובלנותו.

עיסוי בטן: 

עיסוי בטן הוא סגנון של עיסוי שמתמקד בטיפוח האזור הקרבי והבטן. הטיפול באזור זה כולל מגעים רכים, לחיצות ותנועות מדויקות שמיועדות לשחרר מתחים, לשפר את מערכת העיכול ולהרגיע את הרוח. עיסוי בטן נעים ומרגיע, והוא יכול לשפר את התחושה הכללית של רוגע ונוחות.

עיסוי בטן עשוי להיות חלק מטיפולי רפורמי לאנשים שסובלים מבעיות עיכול או כאבים בטן. הוא גם עשוי לשפר את הדם המרווח באזור הבטן ולעזור לשחרר מתחים שנשמרים בשרירי הקרב. בנוסף, עיסוי בטן נהנה מפופולריות רבה בתחום טיפוח הרווחה ומשמש כטיפול מרגיע ומרוגע.

עיסוי לפנים: 

עיסוי הפנים הוא טיפול פיזי שמתמקד בטיפוח ובשחרור מתחים בשרירי הפנים. הפנים הן אחד מאזורי הגוף החשובים ביותר שבהם משתפרת התגובה של האדם לסביבתו והתקשורת הרגשית. טיפולי עיסוי לפנים כוללים מגוון טכניקות, כולל מגעים רכים, לחיצות עדינות, ותנועות מדויקות שמסייעות לשחרר מתחים בשרירי הפנים ובשתיים המחציות העליונות של הגוף.

עיסוי לפנים מסייע להפרית את הזרימת הדם, להגביר את הרווחה, ולהקנות תחושות של רוגע וניחות. כמו כן, הוא יכול לשפר את מראה העור באזור הפנים ולעזור להרגיע את נציגות האדם.

עיסוי לפנים נעשה באמצעות השימוש בשמנים ארומטיים וטכניקות מיוחדות לטיפוח פנים, והוא נהנה מפופולריות רבה בתחום טיפוח הפנים והרווחה. הוא מיועד לאנשים שרוצים להרגיע, לשחרר מתחים, ולשפר את המראה והרגשתם הכללית.

מסאז רגליים : 

הוא טיפול פיזי שמתמקד בטיפוח ובשחרור מתחים ברגליים. הרגליים הן אחת מהאזורים החשובים ביותר בגוף, המתמודדות בשוקות היומיומיים ומחזיקות את משקל הגוף. עיסוי רגליים משלב בין עיסוי רפורמי של שרירי הרגליים, השוקות והרגליים כולן, ובין מגוון טכניקות מגע רכות כגון טיפול באצבעות הרגליים, מריחת שמנים ריחניים, ולחיצות מדויקות.

 עיסוי רגליים יכול לשחרר מתחים פיזיים ברגליים, לשפר את זרימת הדם, ולהקנות תחושה של רוגע וניחות. הוא יכול גם להפרית את נציגות הגוף ולשפר את התחושה הכללית של האדם. עיסוי רגליים הוא טיפול פיזי פופולרי ומועיל שניתן למצוא במרכזי טיפוח וספאים ברחבי העולם, והוא מיועד לכל מי שמחפש רגעי הרגעה ושחרור מתחים לרגליים הנמוכות לשוקות היומיומיים.

מסאג בחיפה דקה 90 חיפה

מסאג בחיפה דקה 90 ..

ספא פלמינגו מציע חבילות רבות ומגוונות עם מסאזים מקצועים גם לאנשים שנזכרים בדקה 90 עם התאמה אישית לכל אירוע. בין אם מדובר במסיבת רווקות או יום הולדת, 

תוכלו להתאים את החבילה לצרכים שלכם ואף על בסיס מקום פנוי תוכלו לסגור את כל מתחם הספא במיוחד עבורכם ולקיים את המסיבה המיוחדת שלכם או אפילו סתם לעשות מסאז בחיפה ולהתפנק בספא .

עיסוי בחיפה עם ספא בדקה 90

אם אתם מנהלי ועד עובדים ורוצים לעשות יום כיף ולשלב עיסוי בחיפה ברגע האחרון לכל העובדים עם חבילות עיסוי מסאז מצויינות לכל הצוות , ספא פלמינגו מציע ספא עם עיסוי חיפה במחירים נהדרים , גם אם נזכרתם ברגע האחרון שווה לבדוק אותו עם חבילות ספא בדקה 90 בחיפה.

רוצים להציע נישואין? ספא פלמינגו מציע לאורחיו חדרים מפוארים שניתן לקשט בדיוק עבור האירוע המיוחד שלכם עם אפשרות לעשות מסאז פרטי עם אינטימיות מובטחת.

לספא, מגוון חבילות בו תוכלו להישאר ללילה וכמובן להנות מכל מתקני הספא גם ביום שלמחרת. כך, תהינומחוויה ארוכה וכוללת באמת.

רוצים לארגן מסיבת הפתעה לחברה הכי טובה? 

הספא מציע רחבת ריקודים איכותית עם מערכת הגברה לצד הג'קוזי המרווח שלנו, פינות צילום לתיעוד החוויה וכן עיסוי לכל אחד מהמשתתפים.

כך, תקבלו מסיבה שהיא גם מסיבה אמיתי אך גם מעניקה רוגע ושלווה לכל אחד מהמשתתפים בה.

החבילות ספא אצלנו מומלץ לקבוע מראש אך אפשר לנסות ולסוגר גם מסאג בחיפה דקה 90 העיסוי בדקה 90 אצלנו כולל כמובן גם כניסה למתקנים

הבהרה לגבי המידע

המידע והתכנים באתר אינם מהווים חוות דעת רפואית או תחליף רפואי להתייעצות עם רופא או מטפל ברפואה משלימה . כל חומר רפואי המופיע באתר זה הינו אינפורמטיבי בלבד ואין לראות בו בדרך כלשהי יעוץ רפואי ו/או המלצה לטיפול ו/או תחליף לטיפול. כל המידע והשירותים שמופיעים במאמרים באתר הינם כלליים ולא ניתן להתאימם באופן פרטני לצרכיו של כל אדם ואדם ועל כן ולצורך קבלת טיפול רפואי ו/או יעוץ אישי יש לפנות לרופא או מטפל מוסמך  . 
ניתן לקבוע יעוץ טלפוני או במקום . 

שווה תמיד לבדוק אם יש מקום פנוי , לפעמים אתם תופתעו לגלות שפנוי בדיוק בשעה שרציתם אך מומלץ בחום לסגור מראש

אין הבדל בין החבילות והמחיר לא יותר יקר ברגע האחרון אבל כן מומלץ לסגור מראש שתקבלו את השעות שאתם רוצים ולא תהיו מוגבלים ..

כן ניתן לבחור , מטפל או מטפלת בהתאם להעדפה בהתאם לזמינות שלנו . 
לרוב טיפולים של הדקה 90 יהיה פחות בחירה 

תוכן עניינים

לאחר תקופה לא קלה ובעקבות פניות רבות של לקוחות שמחפשים את הצורך ברגיעה ומילוי מצברים אצלנו בפלמינגו ספא 🌸 , אנחנו זמינים לארח אותכם באהבה החל מה16 לחודש . ניתן לבצע הזמנות עתידיות כאשר 10% מהרווחים יתרמו לכוחות הביטחון . עם ישראל ינצח 🇮🇱, שנדע ימים טובים יותר 🫶❤️
לקוחות יקרים , לאחר תקופה לא קלה ובעקבות פניות רבות של לקוחות שמחפשים את הצורך ברגיעה ומילוי מצברים אצלנו בפלמינגו ספא 🌸 , עם ישראל ינצח 🇮🇱, שנדע ימים טובים יותר

רוצים לשמוע על ההטבות השוות שלנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם!!

דילוג לתוכן